РЕЗУЛТАТИ ОД ПРВИОТ ТРЕНИНГ
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:33.999 | 22 | |
2 | Кими Раиконен | Ферари | 1:34.358 | + 0.359 | 14 |
3 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:34.457 | + 0.458 | 28 |
4 | Даниел Рикиардо | Ред Бул | 1:34.537 | + 0.538 | 22 |
5 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:34.668 | + 0.669 | 22 |
6 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:34.861 | + 0.862 | 18 |
7 | Кевин Магнусен | Хас | 1:35.178 | + 1.179 | 21 |
8 | Карлос Саинц ЈР. | Рено | 1:35.616 | + 1.617 | 23 |
9 | Роман Грожан | Хас | 1:35.718 | + 1.719 | 21 |
10 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:35.800 | + 1.801 | 18 |
11 | Пјер Гасли | Торо Росо | 1:36.037 | + 2.038 | 21 |
12 | Фернандо Алонсо | Мекларен | 1:36.044 | + 2.045 | 29 |
13 | Серџо Перез | Форс Индија | 1:36.051 | + 2.052 | 28 |
14 | Естебан Окон | Форс Индија | 1:36.351 | + 2.352 | 32 |
15 | Сергеј Сирокин | Вилијамс | 1:36.691 | + 2.692 | 31 |
16 | Брендон Хартли | Торо Росо | 1:36.715 | + 2.716 | 23 |
17 | Чарлс Леклерк | Заубер | 1:36.723 | + 2.724 | 23 |
18 | Штофел Вандорн | Мекларен | 1:36.756 | + 2.757 | 25 |
19 | Маркус Ериксон | Заубер | 1:36.909 | + 2.910 | 21 |
20 | Ленс Строл | Вилијамс | 1:37.277 | + 3.278 | 28 |
2015: Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ - 1:39.033
2016: Нико Розберг - Мерцедес АМГ - 1:38.037
2017: Макс Ферстапен - Ред Бул - 1:50.491
2018: Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ - 1:33.999
За време на првиот тренинг во Шангај беше облачно, но, иако имаше неколку капки дожд, асфалтот остана сув. Благодарение на ова, за разлика од 2017 година, возачите и тимовите можеа да работат на нивните тест програми по планираниот редослед, иако во многу поладни услови од пред една недела во Бахреин.
Како и секогаш, на почетокот асфалтот беше многу лизгав, па дури и искусни возачи како Кими Раиконен, Луис Хамилтон и Себастијан Ветел имаа излетувања надвор од патеката, но без посериозни последици.
Луис Хамилтон го забележа најбрзото време со голема предност пред останатите. Британецот можеше да вози уште побрзо, но, имаше мало излетување надвор од патеката и не се обиде за втор брз круг, туку претпочиташе да се врати во својата гаража. Кими Раиконен со второто најбрзо време заостануваше повеќе од 0,3 секунди, но Финецот беше на помеката смеша на Пирели.
Најсериозни излетувања имаа Макс Ферстапен и Штофел Вандрон и двајцата завршија во чакалот покрај патеката, но и двајцата успеаја да избегнат контакт со заштитните бариери.
РЕЗУЛТАТИ ОД ВТОРИОТ ТРЕНИНГ
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГА |
1 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:33.482 | 26 | |
2 | Кими Раиконен | Ферари | 1:33.489 | + 0.007 | 27 |
3 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:33.515 | + 0.033 | 27 |
4 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:33.590 | + 0.108 | 26 |
5 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:33.823 | + 0.341 | 30 |
6 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:34.315 | + 0.831 | 30 |
7 | Кевин Магнусен | Хас | 1:34.458 | + 0.976 | 26 |
8 | Карлос Саинц ЈР. | Рено | 1:34.473 | + 0.991 | 28 |
9 | Даниел Рикиардо | Ред Бул | 1:34.557 | + 1.075 | 26 |
10 | Фернандо Алонсо | Мекларен | 1:34.632 | + 1.150 | 23 |
11 | Серџо Перез | Форс Индија | 1:34.792 | + 1.310 | 30 |
12 | Пјер Гасли | Торо Росо | 1:34.849 | + 1.367 | 33 |
13 | Естебан Окон | Форс Индија | 1:34.874 | + 1.392 | 30 |
14 | Штофел Вандорн | Мекларен | 1:35.163 | + 1.681 | 22 |
15 | Брендон Хартли | Торо Росо | 1:35.333 | + 1.851 | 37 |
16 | Сергеј Сироткин | Вилијамс | 1:35.340 | + 1.858 | 31 |
17 | Маркус Ериксон | Заубер | 1:35.624 | + 2.142 | 29 |
18 | Чарлс Леклерк | Заубер | 1:35.916 | + 2.434 | 26 |
19 | Роман Грожан | Хас | 1:36.471 | + 2.989 | 26 |
20 | Ленс Строл | Вилијамс | 1:37.147 | + 3.665 | 19 |
2015: Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ - 1:1:37.219
2016: Кими Раиконен - Ферари - 1:36.896
2017: не се одржа поради магла
2018: Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ - 1:33.482
Состојбата со патеката за време на вториот тренинг беше значително подобрена, а линијата на движење беше повеќе гумирана. За разлика од утринската сесија кога беа испробани новите надградби, попладнето е резервирано за проценка за правилното подесувања на болидите и проценка на ефективноста и издржливоста на гумите на Пирели на поголеми растојанија.
Највуваниот дожд започна на неколку минути пред самиот крај на тренингот, по што болидите се вратија во своите гаражи. Неколкумина излегоа на интермедиа гумите, но, по извртувањето на Маркус Ериксон, акцијата беше завршена.
Сесијата помина без посериозни инциденти, а најголеми беа тие на Ленс Строл со Вилијамс и Грожан со Хас, но без последици по нивните болиди.
Повторно имавме небезбедно пуштање од бокс, сега во тимот на Мекларен, кога Вандорн мораше да застане на патеката поради проблеми со прицврстување на задното десно тркало.
Колото повторно го водеше Луис Хамилтон, но сега Кими Раиконен беше само 0.007 делови од секундата побавен. Следуваа нивните тимски колеги, Валтери Ботас и Себастијан Ветел сите во разлика од само 0.108 делови од секундата.