Исто така оваа шанса Пирели ја искористи да докаже дека воведувањето на потенка нагазна површина на слик гумите е вистинскиот избор за сите тимови, а не како што се шпекулираше само во корист на Мерцедес АМГ.
Секако од Ред Бул се уште се скептици, но од Ферари веднаш признаа дека нивните проблеми произлегле од шасијата и дека доколку на трката во Шпанија се користеше "стандардната" гума, проблемите ќе беа уште поизразени.
Во исто време, од Пирели имаа и сопствена тест програма, за развој на 2019 гумите. За таа цел беа користени болидите на Мекларен и Форс Индија. Возачите кои учествуваа на патеката со овие гуми се означени со "?".
Двата тест дена во Барселона ни покажаа дека болидите достигнуваат високо ниво на издржливост, практично немаше црвени знамиња, што значи дека тимовите успеаја да соберат многу податоци во репрезентативни услови, за разлика од нивното претходно искуство на пред сезонските тест сесии, каде што дури и видовме снег.
Најбрзото време на овој тест беше забележано од Валтери Ботас на супер-меките гуми, а во голема мера беше тестирана и хипер-меката смеша која ќе го има своето натпреварувачко деби на трката која следува т.е. Големата Награда на Монако.
РЕЗУЛТАТИ ОД ВТОРИОТ ТЕСТ ДЕН
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.904 | / (СМ, 139) |
2 | Антонио Џовинаци | Ферари | 1:16.972 | + 0.068 (ХМ,148) |
3 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.039 | + 1.135 (М,80) |
4 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.274 | + 1.370 (ХМ,75) |
5 | Никита Мазепин | Форс Индија | 1:18.344 | + 1.440 (ХМ,112) |
6 | Џек Ајткен | Рено | 1:18.942 | + 2.038 (Ме,120) |
7 | Чарлс Леклерк | Заубер | 1:18.993 | + 2.089 (ХМ,139) |
8 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:19.253 | + 2.349 (ХМ,123) |
9 | Пјер Гасли | Торо Росо | 1:19.410 | + 2.506 (Ме,39) |
10 | Штофел Вандорн | Мекларен | 1:19.914 | + 3.010 (?,96) |
11 | Џејк Денис | Ред Бул | 1:20.440 | + 3.536 (Ме,75) |
12 | Шон Гелајл | Торо Росо | 1:20.763 | + 3.859 (М,83) |
13 | Николас Латифи | Форс Индија | 1:21.412 | + 4.508 (?,121) |
РЕЗУЛТАТИ ОД ПРВИОТ ТЕСТ ДЕН
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА |
1 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:17.528 | / (СМ, 148) |
2 | Карлос Саинц ЈР. | Рено | 1:17.562 | + 0.034 (ХМ,119) |
3 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:17.659 | + 0.131 (М,136) |
4 | Роман Грожан | Хас | 1:18.449 | + 0.921 (ХМ,129) |
5 | Николас Латифи | Форс Индија | 1:18.530 | + 1.002 (ХМ,107) |
6 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:18.543 | + 1.015 (Ме,151) |
7 | Штофел Вандорн | Мекларен | 1:18.981 | + 1.453 (СМ,85) |
8 | Антонио Џовинаци | Заубер | 1:19.693 | + 2.165 (ХМ,135) |
9 | Оливер Роланд | Вилијамс | 1:20.009 | + 2.481 (ХМ,121) |
10 | Ландо Норис | Мекларен | 1:20.997 | + 3.469 (?,76) |
11 | Џорџ Расел | Форс Индија | 1:21.478 | + 3.950 (?,123) |
12 | Шон Гелајл | Торо Росо | 1:21.935 | + 4.407 (М,50) |
13 | Оливер Тарви | Мекларен | 1:21.070 | + 5.542 (?,58) |
ЗБИРНИ РЕЗУЛТАТИ ОД ДВАТА ТЕСТ ДЕНА
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | ГУМИ |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.904 | СМ |
2 | Антонио Џовинаци | Ферари | 1:16.972 | ХМ |
3 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:17.528 | ХМ |
4 | Карлос Саинц ЈР. | Рено | 1:17.562 | ХМ |
5 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:17.659 | М |
6 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.039 | М |
7 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.274 | ХМ |
8 | Никита Мазепин | Форс Индија | 1:18.344 | ХМ |
9 | Роман Грожан | Хас | 1:18.449 | ХМ |
10 | Николас Латифи | Форс Индија | 1:18.530 | ХМ |
11 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:18.543 | Ме |
12 | Џек Ајткен | Рено | 1:18.942 | Ме |
13 | Штофел Вандорн | Мекларен | 1:18.981 | СМ |
14 | Чарлс Леклерк | Заубер | 1:18.99 | ХМ |
15 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:19.253 | ХМ |
16 | Пјер Гасли | Торо Росо | 1:19.410 | Ме |
17 | Антонио Џовинаци | Заубер | 1:19.693 | ХМ |
18 | Оливер Роланд | Вилијамс | 1:20.009 | ХМ |
19 | Џејк Денис | Ред Бул | 1:20.440 | Ме |
20 | Шон Гелајл | Торо Росо | 1:20.763 | М |