Како функционира механизмот и кои ефекти ги носи со себе останува да се види, но дебито на системот беше топ тема во Ф1 падокот во Барселона, во ден кога тимовите комплетираа значајна километража и ден кога најстариот возач на гридот беше на врвот на табелата.
Во поголемиот дел од денот, најбрз беше Серџо Перез со Рејсинг Поинт, но на 45 минути до крајот на сесијата, 40-годишниот Раиконен излезе на патеката со најмеката смеша на Пирели, C5, по што забележа време за 0.256 делови од секундата побрзо од Мексиканецот со RP20.
Набрзо потоа, Финецот го предизвика првото црвено знаме на овој тест, кога Алфата застана на патеката помеѓу свиоците 8 и 9 со 17 минути до крајот. Како и да е, Раиконен успеа да комплетира 134 круга сè до моментот кога застана.
Втор најбрз беше Серџо Перез, со забележаното време од утринскиот дел од сесијата и тоа на C3 смешата на Пирели. Третото место му припадна на Даниел Рикиардо со RS20, но Рено беше единствениот тим што не ја мина границата од 100 комплетирани круга.
Австралијанецот зад неговото име стигна до бројката од само 41 круга, додека неговиот нов тимски колега, Естебан Окон го заврши денот со вкупно 52 круга со 12-тото најбрзо време.
Четвртото место му припадна на Алекс Албон со болидот на Ред Бул. Британскиот Тајлаѓанец заврши со заостанување од осум десетинки зад Рикиканен, но, неговото најбрзо време беше поставено на C2 смешата на Пирели.
Алекс Албон исто така успеа да комплетира 134 круга и покрај тоа што изгуби време, кога тимот изврши промена на ПЕ во неговиот болид, откако инженерите на Хонда забележаа податоци за загриженост од моторот.
Пјер Гасли со АлфаТаури заврши на петтото место пред Себастијан Ветел со Ферари, кој го пропушти првиот ден поради болест. Германецот беше за секунда побавен од својот поранешен тимски колега, Кими Раиконен и комплетираше вкупно 73 круга по преземањето на болидот од Чарлс Леклер кој во утринскиот дел комплетираше 49 круга за да заврши на 8-то место на табелата.
Двоецот на Ферари беше разделен од Џорџ Расел со Вилијамс FW43, кој го продолжи успешниот старт на тимот со комплетирање на 116 круга.
Луис Хамилтон го забележа деветтото најбрзо време во денот кога се навикнуваше на новиот систем ДАС-систем на Мерцедес АМГ. Системот беше испробан и од неговиот тимски колега, Валтери Ботас, но неговиот ден имаше предвремен крај поради проблеми со електриката на болидот. Денот го заврши на последното место на табелата.
2020 БАРСЕЛОНА I ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 2 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.091 | (C5)134 | |
2 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.347 | + 0.256 | (C3)145 |
3 | Дание Рикиардо | Рено | 1:17.749 | + 0.658 | (C3)41 |
4 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:17.912 | + 0.821 | (C2)134 |
5 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:18.121 | + 1.030 | (C2)147 |
6 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:18.154 | + 1.063 | (C4)73 |
7 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.267 | + 1.175 | (C3)116 |
8 | Чарлс Леклер | Ферари | 1:18.335 | + 1.244 | (C3)49 |
9 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:18.387 | + 1.296 | (C1)106 |
10 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.474 | + 1.383 | (C3)137 |
11 | Роман Грожан | Хас | 1:18.496 | + 1.405 | (C3)158 |
12 | Естебан Окон | Рено | 1:18.557 | + 1.467 | (C2)52 |
13 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:19.307 | + 2.216 | (C2)77 |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА ВТОРИОТ ДЕН @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА I ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 1 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.976 | 94(C2) | |
2 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:17.315 | + 0.337 | 79(C3) |
3 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.375 | + 0.399 | 58(C3) |
4 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:17.516 | + 0.540 | 168(C3) |
5 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:17.698 | + 0.722 | 115(C3) |
6 | Карлос Саинц ЈР. | Мекларен | 1:17.842 | + 0.867 | 161(C3) |
7 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.873 | + 0.897 | 54(C2) |
8 | Естебан Окон | Рено | 1:18.004 | + 1.028 | 62(C3) |
9 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.168 | + 1.192 | 73(C3) |
10 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:18.282 | + 1.306 | 50(C2) |
11 | Чарлс Леклер | Ферари | 1:18.289 | + 1.315 | 131(C3) |
12 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:18.382 | + 1.406 | 63(C3) |
13 | Роберт Кубица | Алфа Ромео | 1:18.386 | + 1.410 | 59(C3) |
14 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.467 | + 1.490 | 104(C3) |
15 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:20.096 | + 3.120 | 78(C3) |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА ПРВИОТ ДЕН @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2019 БАРСЕЛОНА I ТЕСТ СЕСИЈА - ЗБИРНИ ВРЕМИЊА | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | СМЕША |
1 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:17.393 | C5 | |
2 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:17.637 | + 0.244 | C5 |
3 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:17.704 | + 0.311 | C5 |
4 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.762 | + 0.369 | C5 |
5 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.785 | + 0.392 | C5 |
6 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:17.857 | + 0.464 | C5 |
7 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:17.977 | + 0.584 | C4 |
8 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:18.046 | + 0.653 | C3 |
9 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:18.161 | + 0.768 | C3 |
10 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.431 | + 1.038 | C4 |
11 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:18.511 | + 1.118 | C3 |
12 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:18.558 | + 1.165 | C4 |
13 | Роман Грожан | Хас | 1:18.563 | + 1.170 | C3 |
14 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.720 | + 1.327 | C3 |
15 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:18.780 | + 1.387 | C3 |
16 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:18.787 | + 1.394 | C3 |
17 | Пјетро Фитипалди | Хас | 1:19.249 | + 1.856 | C4 |
18 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:19.644 | + 2.251 | C2 |
19 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:20.102 | + 2.709 | C3 |
20 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:20.997 | + 3.604 | C3 |
21 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:21.547 | + 4.154 | C2 |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |