Пред-сезонските тестови за 2021 година ќе бидат рекордно кратки и ќе се одржат во Бахреин. Новинарите на официјалната веб-страница на шампионатот анализираа како тие се разликуваат од традиционалните тестови во Шпанија.
Топлите капи, шалови и топол чај беа задолжителни атрибути на зимските тест сесии, дури и во Барселона, каде температурата не се искачуваше над 10 степени. Но, сега сето ова нема да им треба на тимовите, бидејќи Бахреин е многу потопол во овој период од годината, минималната температура е +18, а максималната достигнува +26.
Благодарение на пријатната температура, предвидливата временска прогноза и минималната можност за дожд, нешто што не е загарантирано во Барселона, тимовите ќе можат да работат во постабилни услови . Во Бахреин проблем може да бидат песочните бури.
Покрај тоа, во топли услови, на тимовите ќе им биде полесно да ги донесат гумите во нивниот оптимален работен опсег, така што тие би требало да добијат порелевантни податоци за новите 2021 гуми на Пирели. Друга можност ќе биде подобра проценка на системите за ладење. Во ладни услови во Барселона, тие немаше да ја имаат оваа можност.
2. СОСЕМА ПОИНАКВА КОНФИГУРАЦИЈА И ПОВРШИНА НА ПАТЕКАТА
Патеката во Бахреин е асфалтирана со асфалт донесен од Велика Британија, познат по абразивноста и високиот грип. На тоа додадете ги разликите во конфигурацијата и имате патека каде гумите нема да работат ни малку исто како на Каталуња, патека каде асфалтот е мазен, патека која бара помала потисна сила, но поголемо оптеретување на сопирачките.
Како резултат, во Сакир, тимовите ќе можат да работат на аспекти како што е ефикасноста на забрзувањето од бавните свиоци, а исто така да се обидат да најдат начин да ја намалат деградацијата на задните гуми.
3. ПО ТЕСТОВИТЕ НА ПАТЕКАТА, ЌЕ СЕ ОДРЖИ И ПРВАТА ТРКА ВО СЕЗОНАТА
По тестовите, тимовите најверојатно ќе се вратат дома, но болидите и опремата ќе останат во Бахреин, бидејќи тука ќе се одржи првата трка во новата сезона. За прв пат во последните неколку години, тимовите имаа невообичаена можност да тестираат болиди на иста патека каде ќе се одржи и првата трка во сезоната, и ќе можат да ја прилагодат својата програма за да го искористат најголемиот дел од ситуацијата.
Обично, по тест сесиите во Барселона, каде што имаме од сите видови на свиоци, брзи промени во насоката и долги правци, што овозможува "целосна" проценка на силните и слабите страни на болидот, тимовите одеа на градската патека во Мелбурн каде што состојбата на површината многу се менува за време на викендот, а гумите работат поинаку.
Покрај тоа, инженерите имаат голема количина на податоци собрани за време на неодамнешните трки во Сакир, бидејќи таму беа одржани две од последните три трки од минатата сезона, едната беше на стандардната, а другата на надворешната пократка конфигурација. Ова ќе им помогне на тимовите да го оценат нивниот напредок во зимската пауза.
4. БРОЈОТ НА ТЕСТ ДЕНОВИ Е СТРОГО ОГРАНИЧЕН
Оваа година имаме само три тест дена, половина од бројот во 2020 година. Очигледно, тест-програмата за секој од тимовите ќе биде доста богата, но полесно е да се заврши, благодарение на стабилните и предвидливи временски услови.
Секој возач ќе има максимум еден и пол дена работа во болидот, што ќе биде доста предизвикувачки за оние кои ги сменија тимовите за оваа година, Карлос Саинц Јр., Серџо Перез, Себастијан Ветел и Даниел Рикиардо, дебитанти како Јуки Цунода, Мик Шумахер и Никита Мазепин, како и Фернандо Алонсо, кој ќе има кам-бек во во Формула 1 по пауза од две години.
Но, некои од возачите ќе имаат уште помалку време. Вилијамс ќе му даде шанса на својот тест возач Рој Нисани да работи цел ден на патеката за да ги спореди добиените информации со податоците од симулаторот. Бидејќи времето е ограничено, за тимовите ќе биде особено важно да избегнуваат проблеми или тие да ги избегнуваат нив.
5. ПАТЕКАТА Е ДАЛЕКУ ОД ФАБРИКИТЕ НА ТИМОВИТЕ
Тимовите уживаат да работат во Барселона не само затоа што конфигурацијата на патеката е одлична за тестирање, туку и затоа што Каталуња се наоѓа во близина на нивните фабрики во Велика Британија, Италија и Швајцарија.
На пример, потребни се само два часа за да се стигне до Барселона од Велика Британија, па пред пандемијата, тимовите можеа брзо да ги достават потребните делови на патеката. Покрај тоа, за време на тестовите, без да ги прекинуваат нивните програми, тие можат да продолжат да произведуваат делови и да ги доставуваат во камиони преку ноќ.
Но, до Бахреин може да се стигне само со авион, а летот трае 7 часа, така што тимовите треба веднаш да носат доволно резервни делови, како и однапред да ги подготват сите оние елементи што ќе ги тестираат.