Возачите на Алпин беа задолжени за отворање на акцијата. Пјер Гасли го забележа првото време од 1:46.195, за кое беше јасно дека многу брзо ќе биде подобрено.
Сите возачи ја започнаа сесијата на жолтите гуми на Пирели и возачите на Мерцедес АМГ повторно беа брзи од самиот почеток. Луис Хамилтон имаше време од 1:35.805 во својот втор брз круг, што значеше дека тој веќе беше блиску до најдоброто време поставено на првиот тренинг.
Ферари, Мекларен и особено Ред Бул многу посмирено на стартот. По нешто повеќе од десет минути, Џорџ Расел го победи најдоброто време од првиот тренинг, возејќи еден круг за 1:34.979 на жолти гуми и серија од пет круга, додека Карлос Саинц Јр. заостана само три, а Луис Хамилтон четири десетинки.
Во последните моменти од првата серија кругови на жолтите пневматици, Чарлс Леклер забележа време од 1:34.476 и ги победи Расел за 181 илјадити делови и Саинц Јр. за три десетинки за да биде на врвот. Мекларен и Ред Бул, далеку.
Во втората третина од сесијата беше време за црвените гуми. Серијата ја започна Франко Колапинто со 1:36.234, но тоа време веднаш беше подобрено од возачите на Астон Мартин, т.е. Фернандо Алондо беше 8 десетинки побрз.
Набргу потоа, многу возачи излегоа на патеката за да ги дознаат границите на своите болиди и Џорџ Расел веднаш забележа време од 1:34.015, победувајќи го Карлос Саинц Јр. за девет стотинки и Луис Хамилтон за две десетинки.
Ландо Норис ги монтираше црвените гуми малку подоцна и веднаш се најде на врвот со речиси две десетинки побрзо време од Расел. Сепак, вториот возач на Мерцедес АМГ, Луис Хамилтон, денес беше расположен за битка и му одговори на својот сонародник со 1:33.825.
Овој круг за Хамилтон дојде непосредно пред развејувањето на црвените знамиња поради тоа што Алекс Албон беше принуден да го запре неговиот болид по проблемите со доводот на гориво.
Сесијата беше стопирана кратко време, и продолжи со преостанати 19 минути до крајот, но тимовите веќе почнаа да се фокусираат на долги серии на кругови, па немаше подобрувања на времињата.
Така, Луис Хамилтон ја заврши сесијата на врвот на табелата, а по него следуваа Норис на 11 илјадити, Расел на една десетинка, Саинц Јр. на две десетинки и Леклер на четири десетинки.
Пјер Гасли беше шести, пред Магнусен, Пјастри, Хулкенберг и Цунода, а возачите на Ред Бул, кои не успеаја да комплетираат брзи кругови на црвените гуми, беа далеку назад во поредокот.
Луис Хамилтон го предводеше 1-2 пласманот на Мерцедес АМГ на првата тренинг сесија во Лас Вегас.
Сите сесии се одржуваат еден ден поназад, доцна навечер во четврток, петок, сабота по локално време, но за нас европјаните се е во вообичаениот распоред.
Акцијата започна во 18:30 часот по локално време, 03:30 по наше време. Сите тимови работеа само со главните возачи.
ФИА и Формула 1 направија се за да се избегне повторување на минатогодишното фијаско за одводните шахти, целата патека беше двојно проверена.
На почетокот на викендот, асфалтот беше валкан, прашина буквално висеше во воздухот, возачите се жалеа на слаб грип и беа многу внимателни при забрзувањето.
Пирели ги донесе најмеките смеши на ладната градска патека во Вегас. Имаше гужва на асфалтот, но сесијата помина без поголеми проблеми.
По грешките при сопирање, Норис, Џоу и Ферстапен завршија во безбедносната зона за излетување.
Строл се врати во својата гаража, каде механичарите го прегледаа подот, но потоа повторно излезе во акција.
На Колапинто и Албон им беа покажани црно-бели знамиња, предупредувајќи ги да не ја преминуваат белата линија на влезот во боксот, а возачите се пожалија дека таа не се гледа од кокпитот.
Пред почетокот на првиот тренинг, ФИА ја потврди замената на елементи од погонската единица на пет болиди.
Валтери Ботас доби четврти акумулатор за складирање на електричната енергија и со тоа доби казна со губење на пет стартни позиции.
На болидите на Перез, Албон, Лосон и Цунода им беа заменети издувните системи, но тие се во границите на дозволените замени и нема да добијат казни.
ПРИЈАВЕНИ НОВИТЕТИ ЗА ЛАС ВЕГАС
Интересни гласини пристигнуваат од Ф1 падокот во Лас Вегас, кој е домаќин на дваесет и втората трка од сезоната.
Според Racingnews365, нов тим ќе дебитира во Формула 1 во 2026 година.
Наскоро се очекува официјално соопштение и други детали.
Очигледно, станува збор за реализација на проект кој Мајкл Андрети го започна пред неколку години.
Сепак, засега не се знае какво име ќе добие новиот тим, но се очекува Џенерал Моторс да преземе поактивна улога во проектот.
Претходно, раководството на Формула 1 се спротивстави на појавата на единаесетти тим во првенството, но, очигледно, страните успеаја да се договорат.