Мерцедес АМГ, Ред Бул, Ферари е поредокот на топ 3 тимовите. Сепак, првите четири трки ќе треба да ни го потврдат тоа. Ниту еден од овие тимови немаше совршени сесии.
На прв поглед Мерцедес АМГ беше изджлив и брз, но, застанувањето на патеката не изгледаше многу "наивно" како што делуваше. Повеќето изјави од тимот велат дека издржливоста загрижува, што би можело да ги чини брзина. Сигурни сме дека во овие две недели до Мелбурн може да сработат многу на тој план.
Ред Бул го забележаа второто најбрзо време, кое е во близина на Мерцедес АМГ, но останаа многу недоречености кога е во прашање нивното реално темпо. Најдобрите три тимови ја задржаа својата предност, но може да се каже дека Ред Бул е многу поблиску до Мерцедес АМГ, отколку Ферари до нив.
После неуверливата почетна тест сесија за Ферари, кога беше далеку зад темпото кое го покажаа Мерцедес АМГ и Ред Бул, повеќето очекуваа дека вториот тест ќе донесе голем исчекор за Италијанскиот тим. Но, тоа не се оствари. Немаше пресврт во форма како Мерцедес АМГ во 2019 година. Немаше некои поголеми надградби на болидот. Можеби толку се можностите на Ферари.
Двајцата нивни возачи, Себастијан Ветел и Чарлс Леклерк изјавија дека SF1000 е побрз низ свиоците од неговиот претходник, но сега му недостасува брзина на правците.
Повеќето аналитичари велат дека не треба многу да се фокусираме на тимските изјави, со оглед на тоа што тимовите честопати не ги откриваат сите свои адути во предсезонско тестирање, но, се тоа се промени откако на последниот тест ден ги имаме времињата од тркачото темпо на Ферари.
Од тие времиња може да се заклучи дека Ферари навистина заостанува, и тоа не баш малку зад двата свои најблиски ривали. Се ова паѓа во вода во случај ако Италијанците не го изведуваат едно од најдобрите блефирања во последните неколку години.
Непосредно по завршувањето на пред сезонските тест сесии ФИА објави кратко, но невообичаено соопштение под наслов - ФИА ја заврши анализата на 2019 Ферари ПЕ. Јавноста остана збунета, ФИА и Ферари се договориле, а што тоа?!?
Нема никакви одлуки, дали во Ферари ги заобиколиле техничките правила како што се шпекулираше, или пак не во текот на изминатата сезона?!? Можеби тука лежат сите проблеми на Италијанците, мораа да дизајнираат сосема нова ПЕ, која не може веднаш да даде топ резултати?!?
Тајноста на ФИА по ова прашање ќе го дозволи многу шпекулации. Дали беше потребно ова баш во овој момент?!? Можеби Не, можеби ДА. Не бидува Формула 1 без афери. Да има за што да се зборува, шпекулира кога веќе нема натпревар на патеките, туку доминација на еден тим.
Следуваат останатите тимови, а борбата за четвртото место ќе биде неизвесна, како никогаш претходно. Со темпото и конзистентноста, повеќето аналитичари би го одвоиле болидот на Рејсинг Поинт со значителна предност, а потенцијално дури и ривал на Ферари на почетокот на сезоната.
Останатите, велат дека Розевиот Мерцедес, прекар кој го доби поради големата сличност со минатогодишниот болид на Мерцедес АМГ, не може да биде толку сигурен дека ја предводи средната на поредокот. Според нив Рејсинг Поинт, Мекларен, АлфаТаури и Рено сите покажаа импресивна брзина во различни периоди во текот на двете тест сесии.
Дури и Алфа Ромео и Хас изгледаат како да имаат потенцијал да влезат во оваа борба, но, во моментот сумираните резултати сугерираат дека се поблиску до дното на табелата, кое што беше резервирано за тимот на Вилијамс. Сепак, тимот од Гроув покажува знаци на будење и може да биде доволно близу да се вмеша во борбата.
Чувството е дека RP20 би можел да се издвои од средниот ред, барем во почетокот од сезоната, да биде четврти најбрз тим, ако не и трет?!? Но, се тоа нема да помине лесно кај нивните конкуренти.
Според Рено, клонови на топ 3 тимовите не е во интерес на еволуцијата на врвиот мотоспорт, додека во Мекларен сметаат дека е прилично јасно што се случува со некои сличности што ги гледате. Засега, болидот на Рејсинг Поинт останува целосно во рамките на правилата.
2020 БАРСЕЛОНА I и II ТЕСТ СЕСИЈА - КОРЕГИРАНИ ВРЕМИЊА | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | СМЕША |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:15.732 | C5 | |
2 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:15.819 | + 0.087 | C5 |
3 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:16.276 | + 0.544 | C5 |
4 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:16.350 | + 0.618 | C5 |
5 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.360 | + 0.628 | C5 |
6 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:16.368 | + 0.636 | C5 |
7 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.370 | + 0.638 | C5 |
8 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.410 | + 0.678 | C5 |
9 | Естебан Окон | Рено | 1:16.433 | + 0.701 | C5 |
10 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:16.464 | + 0.732 | C5 |
11 | Роман Грожан | Хас | 1:16.587 | + 0.855 | C5 |
12 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:16.634 | + 0.902 | C5 |
13 | Ландо Норис | Мекларен | 1:16.823 | + 1.091 | C5 |
14 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.841 | + 1.109 | C5 |
15 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:16.871 | + 1.139 | C5 |
16 | Роберт Кубица | Алфа Ромео | 1:16.942 | + 1.210 | C5 |
17 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:17.019 | + 1.287 | C5 |
18 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:17.067 | + 1.335 | C5 |
19 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.091 | + 1.359 | C5 |
20 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:17.315 | + 1.583 | C5 |
21 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.495 | + 1.763 | C5 |
C5/C4/0.45 C5/C3/0.75 C5/C2/1.2 секунди @МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА I и II ТЕСТ СЕСИЈА - ЗБИРНИ ВРЕМИЊА | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | СМЕША |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:15.732 | C5 | |
2 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:16.269 | + 0.537 | C4 |
3 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:16.276 | + 0.544 | C5 |
4 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.360 | + 0.628 | C5 |
5 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.410 | + 0.678 | C5 |
6 | Естебан Окон | Рено | 1:16.433 | + 0.701 | C5 |
7 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:16.634 | + 0.902 | C5 |
8 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.820 | + 1.088 | C4 |
9 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.841 | + 1.109 | C5 |
10 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:16.871 | + 1.139 | C5 |
11 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:16.914 | + 1.182 | C4 |
12 | Роберт Кубица | Алфа Ромео | 1:16.942 | + 1.210 | C5 |
13 | Роман Грожан | Хас | 1:17.037 | + 1.305 | C4 |
14 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:17.067 | + 1.335 | C5 |
15 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.091 | + 1.359 | C5 |
16 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.118 | + 1.386 | C3 |
17 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:17.315 | + 1.583 | C5 |
18 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:17.469 | + 1.737 | C5 |
19 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.495 | + 1.763 | C4 |
20 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:17.550 | + 1.818 | C2 |
21 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.573 | + 1.841 | C3 |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ЗБИРНИ ВРЕМИЊА | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | СМЕША |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.196 | C5 | |
2 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:16.269 | + 0.073 | C4 |
3 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:16.276 | + 0.080 | C5 |
4 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.360 | + 0.164 | C5 |
5 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.410 | + 0.214 | C5 |
6 | Естебан Окон | Рено | 1:16.433 | + 0.237 | C5 |
7 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:16.634 | + 0.438 | C5 |
8 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.820 | + 0.624 | C4 |
9 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.841 | + 0.645 | C5 |
10 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:16.871 | + 0.675 | C5 |
11 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:16.914 | + 0.718 | C4 |
12 | Роберт Кубица | Алфа Ромео | 1:16.942 | + 0.746 | C5 |
13 | Роман Грожан | Хас | 1:17.037 | + 0.841 | C4 |
14 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:17.067 | + 0.871 | C5 |
15 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.118 | + 0.922 | C3 |
16 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:17.315 | + 1.119 | C5 |
17 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.415 | + 1.219 | C5 |
18 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.495 | + 1.299 | C4 |
19 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:17.550 | + 1.354 | C2 |
20 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.573 | + 1.377 | C3 |
21 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:19.670 | + 4.851 | C3 |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 3 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.196 | 77(C5) | |
2 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:16.269 | + 0.073 | 44(C4) |
3 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:16.276 | + 0.080 | 65(C5) |
4 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.360 | + 0.164 | 177(C5) |
5 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.410 | + 0.214 | 90(C5) |
6 | Естебан Окон | Рено | 1:16.433 | + 0.237 | 71(C4) |
7 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:16.634 | + 0.438 | 153(C3) |
8 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.820 | + 0.624 | 159(C4) |
9 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:16.871 | + 0.675 | 143(C5) |
10 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:16.914 | + 0.718 | 157(C3) |
11 | Роман Грожан | Хас | 1:17.037 | + 0.841 | 86(C4) |
12 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.415 | + 1.219 | 115(C3) |
13 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.495 | + 1.299 | 25(C4) |
14 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:18.803 | + 1.607 | 59(C2) |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА ТРЕТИОТ ДЕН @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 2 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.841 | 145(C5) | |
2 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:17.066 | + 0.225 | 139(C5) |
3 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.118 | + 0.277 | 130(C3) |
4 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:17.315 | + 0.472 | 160(C5) |
5 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.573 | + 0.732 | 113(C3) |
6 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:17.738 | + 0.897 | 31(C2) |
7 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:17.985 | + 1.144 | 47(C3) |
8 | Естебан Окон | Рено | 1:18.015 | + 1.172 | 37(C4) |
9 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.225 | + 1.384 | 111(C3) |
10 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:18.393 | + 1.552 | 61(C2) |
11 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:18.395 | + 1.554 | 59(C3) |
12 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:19.670 | + 2.829 | 92(C3) |
13 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:22.425 | + 5.584 | 14(C3) |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА ВТОРИОТ ДЕН @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2020 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 1 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Роберт Кубица | Алфа Ромео | 1:16.942 | 53(C5) | |
2 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:17.347 | + 0.405 | 83(C3) |
3 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.428 | + 0.486 | 84(C3) |
4 | Даниел Квјат | АлфаТаури | 1:17.456 | + 0.514 | 61(C3) |
5 | Пјер Гасли | АлфаТаури | 1:17.540 | + 0.598 | 25(C4) |
6 | Алекс Албон | Ред Бул | 1:17.550 | + 0.608 | 29(C2) |
7 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:17.562 | + 0.620 | 89(C2) |
8 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.787 | + 0.845 | 43(C3) |
9 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:18.100 | + 1.158 | 90(C3) |
10 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:18.115 | + 1.171 | 84(C3) |
11 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:18.214 | + 1.272 | 53(C2) |
12 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:18.221 | + 1.279 | 46(C3) |
13 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:18.244 | + 1.302 | 80(C3) |
14 | Николас Латифи | Вилијамс | 1:18.300 | + 1.358 | 48(C4) |
15 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.535 | + 1.593 | 58(C3) |
16 | Роман Грожан | Хас | 1:18.670 | + 1.728 | 107(C3) |
17 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.826 | + 1.884 | 56(C2) |
18 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:19.515 | + 2.573 | 51(C3) |
19 | Естебан Окон | Рено | 1:21.542 | + 4.600 | 74(C2) |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА ПРВИОТ ДЕН @MkFormula1 - Republic of Macedonia |