Како и пред една година, Мерцедес АМГ го презентираше новиот 2022 болид во директен пренос од Силверстоун преку социјалните медиуми. Овој пат во форма на детално 47-минутно интервју со Тото Волф, Луис Хамилтон и новодојдениот Џорџ Расел.
"Осум титули не даваат никакви гаранции, ние ја започнуваме борбата од нула", - со оваа фраза на Тото Волф започна церемонијата, чиј домаќин беше водителката на Скај Ф1, Натали Пинкам.
Бројот 13 некои го сметаат за баксузен, но Мерцедес АМГ не е суеверен, па новиот болид го доби индексот W13 и враќање на оригиналната сребрена боја по која беше препознатлив германскиот бренд. Денеска, возачите ќе можат да го испробаат W13 на патеката Силверстоун.
Мајк Елиот, техничкиот директор на Мерцедес АМГ, на презентацијата на новиот болид истакна дека обемот на промените е толку голем што од претходниот модел останал само воланот:
"Обемот на промените на шасијата е огромен. Никогаш немало толку големи реформи во текот на мојата кариера. Мислам дека треба да зборуваме за три од нивните аспекти."
"Прво, техничките прописи се изготвени поинаку, пред сè, тоа се однесува на аеродинамиката, која имаше значително влијание. Второ, целите што ги следат составувачите на прописите во голема мера го диктираат обликот на болидите, кој значително се промени. Трето, за прв пат имаме работа со ваква сериозна промена со ограничени буџети."
"W13 е целосно нов болид, а само воланот е од претходниот модел. Но, инженерите сакаат вакви големи предизвици бидејќи тоа е одлична можност да пробате нешто ново. Во областа на аеродинамиката, обично работиме на некои нијанси, но кога регулативите се менуваат толку сериозно, тогаш во развојниот процес успеваме многу работи одеднаш, и ова радува."
"Од друга страна, претходниот период беше многу успешен за тимот, осум пати го освојувавме шампионатот кај конструкторите, а сега има рестартирање. Сите почнуваат од нула и нема начин да се применат успешни решенија отелотворени во минатогодишниот болид или да се поправат неговите недостатоци, па сега сите се на почеток на нов пат и се на исто ниво."
"Во исто време, во согласност со новите ограничувања во однос на аеродинамичкото истражување, тимовите ја започнуваат сезоната со право да посветат различни часови на работа во тунелот за ветер и со CFD технологиите, а теоретски тоа ќе влијае и на рамнотежата на силите."
"За инженерите ова е интересен тест, но доаѓа и со одредени ризици, бидејќи може да влијае на конкурентноста. Желбата да се постигне саканиот аеродинамичен облик значеше дека конфигурацијата на болидот мораше целосно да се редизајнира, сè до најситните детали."
"Аморизацијата, исто така, мораше да се преработи, бидејќи хидрауличните системи и другите решенија беа забранети. Дополнително, успеавме да постигнеме многу компактна конфигурација на страничните понтони и куќиштето на моторот, што бараше многу работа со помош на технологии за компјутерска симулација."
"На крајот од минатата сезона во Абу Даби ги тестиравме новите гуми од 18 инчи, проучувајќи ги разликите во нивното однесување. Овој фактор ќе влијае и на нашиот пристап кон поставките на болидот, но ова е чекор во вистинската насока, бидејќи таквите гуми ќе помогнат и за подобрување на квалитетот на трките, бидејќи помалку ќе се прегреваат и ќе биде полесна за работа."
Џорџ Расел, #63: "Оваа сезона ќе биде многу интересна за сите нас и за Формула 1, бидејќи многу работ се променија и има многу да се научи. Дополнително, стапката на подобрување на болидот во текот на сезоната ќе биде многу висока, а ние, возачите, мора да бидеме во одлична форма, да даваме детални коментари и да работиме со тимот како целина за да го направиме болидот подобар."
"Претпоставувам дека помеѓу првата и последната трка од сезоната, болидите ќе се променат многу. Луис и јас возевме многу кругови во симулаторот, видовме многу цртежи, учествувавме на брифинзи и презентации во врска со новиот болид, А сега е одлично е да се види вистинскиот болид."
"Сите во базата вложија толку многу напор и тој изгледа неверојатно. Се враќаме на сребрената боја. Во изминатите неколку години болидот беше црн, а сега се врати сребрената боја и мислам дека ќе биде уште подобар."
"Годинава се случи најголемата промена во историјата, се смени болидот, се префрливме на гуми од 18 инчи и не се знае како ќе функционираат заедно, затоа не треба да правиме прогнози."
"Покрај тоа, работам со нов тим, со нови инженери, мора да бидеме подготвени за секој развој на настаните. Сигурен сум дека во текот на сезоната многу ќе се промени, сите ќе го усовршуваат болидот. И ние мора да се движиме во вистинската насока."
Луис Хамилтон, #44: "Инспириран сум од новата ера, можеби како и сите други. Мислам дека во Бахреин или Абу Даби, Рос Браун не покани во канцеларија и за прв пат им покажа на возачите каква ќе биде иднината на спортот и како новите правила треба да влијаат на трките."
"Минатата година во Силверстоун ни го покажаа готовиот модел на новиот болид. И сега ќе го видиме резултатот од напорната работа на нашите инженери и механичари."
"Тешко е да се поверува дека 10 години возам во овој тим. Пристигнав во базата пред некој ден и го видов Џорџ како минува низ фазата на изработка на неговото седиште. Ме потсети на првиот пат кога дојдов, во 2013 година. Се сеќавам колку беше возбудливо и се чувствував привилегиран да бидам дел од Сребрените стрели."
"Оттогаш, заедно поминавме неверојатен пат. Никогаш не реков дека ќе ја завршам кариерата. Ми се допаѓа мојата работа. Тоа што можам да се чувствувам како дел од семејството на Мерцедес и да работам кон заедничка цел заедно со тимот е чест за мене и не планирам да го напуштам спортот."
"Никогаш не сме виделе толку голема промена на полето на аеродинамиката, па затоа беше многу интересно да се следи работата на дизајнерите и како сè се спои, како сите се обидуваа да создадат уметничко дело. Не знаеме како ќе се однесува болидот на патеката. Направивме многу кругови на симулаторот, но треба да се погрижиме да ја имаме вистинската корелација на податоците. Денеска Џорџ прв ќе вози, а јас ќе го следам."
МЕРЦЕДЕС АМГ W13 - МОЌНО ВО 2022 И ПОНАТАМУ
2/18/2022 11:52:00 AM
0
Share to other apps