Естебан Окон го забележа најбрзото време на еднодневната пост-сезонска тест сесија во Абу Даби, каде што тимовите ги тестираат новите гуми за 2024 година, а можеше да им се даде шанса и на возачите од јуниорските академии.
Вкупно 25 возачи учествуваа на оваа комбиниранана тест сесија, при што Окон го зазеде првото место на табелата со нешто помалку од три десетинки побрзо време од Патрисио О'Вард од Мекларен, и Фредерик Вести, кој се искачи на третото место за Мерцедес АМГ во последните минути од сесијата.
Серџо Перез беше четврти најбрз, нешто помалку од десетинка побрз од возачот на Ферари, Карлос Саинц Јр., кој го возеше болидот на Чарлс Леклер од трката за Големата Награда на Абу Даби. Тимот истакна дека ова било планирано пред патувањето во Абу Даби, а не како одговор на тешкотиите на Шпанецот за време на последната трка од сезоната.
Тестот започна со 25 минути задоцнување поради чекање на медицинскиот хеликоптер, што значи дека акцијата траеше само 36 минути кога беа развеани првите црвени знамиња. Ова се должи на она што беше опишано како "истекување вода" помеѓу свиоците 13 и 14.
Звукот доаѓаше од мостот преку патеката што води до хотелот. Протекувањето не беше само вода, туку содржеше и мрсна супстанција, за што беше потребно 24-минутно прекинување на сесијата за да се исчисти.
Втор пат црвените знамиња беа развеани по "мистериозната" несреќа на Џорџ Расел во шестиот свиок. Ова предизвика 25-минутно стопирање на тест сесијата, додека неговиот болид беше одвлечен и вратен во боксот со оштетување на предната десна страна. Ова беше резултат на она што тимот го нарече "инцидент предизвикан од дефект на болидот" и неговиот ден заврши рано.
Џејк Денис од Ред Бул се изврте во 12-от свиок, но можеше да продолжи, така што сесијата не беше прекината, додека возачот на Вилијамс, Зак О'Саливен, исто така се изврте во првиот свиок со преостанати 77 минути од сесијата.
Третиот прекин дојде на 37 минути до крајот и беше предизвикан од Ајуму Иваса кој беше зад воланот на болидот на АлфаТаури. Младиот Јапонец застана на последниот свиок во облак од чад.
Овој ден на тестирање гуми обично им дава можност на тимовите да ги испробаат гумите со новата спецификација, но за 2024 година, пневматиците на Пирели ќе бидат идентични по состав и дизајн како оваа година, само C0 смешата ќе биде исфрлена од употреба.
Спортските правила диктираат дека болидот што ги тестира гумите мора да одговара на спецификациите што биле користени за време на еден тркачки викенд во последните две години. Тоа значи дека сите десет тимови ги користеа своите 2023 болиди.
Хас му даде можност на нивниот резервен возач, Пјетро Фитипалди, да работи цел ден и тој извозе најмногу кругови, 130. Перез имаше можност да го тестира РБ19 цел ден и комплетираше 117 кругови. Ова беше ефективно можност за Мексиканецот да експериментира со поставките и стиловите на возење по тешкотиите во 2023 година.
Перез ја заврши сезоната релативно добро откако помина три дена во фабриката на Ред Бул во симулаторот и во разговори со инженерите за да се обиде да го спречи неговиот пад во формата. Така, можноста да се организира тест ден на крајот на годината беше одлична можност за него да се надоврземе на ова во пресрет на 2024 година.
ИндиКар возачот и резервен на Мекларен од 2024 година, Пато О'Вард беше најбрзиот од младите возачи и очигледно уживаше во можноста да се надоврзе на своите перформанси по акцијата на петочната тренинг сесија за ГН на Абу Даби. Тој комплетираше обемна тест програма што му помогна да ја подигне својата доверба во болидот на уште повисоко ниво.
Фредерик Вести во вториот болид на Мерцедес АМГ беше само 0.017 секунди побавен од О'Вард, додека Џек Дуан од Алпин беше трет најбрз меѓу младите возачи на седмото место, пред Роберт Шварцман од Ферари.
Двајца возачи дебитираа во Ф1 болид и тоа Иваса во АлфаТаури и Франко Колапинто во Вилијамс.
Колапинто извозе 65 круга за да го заврши денот на 22-то место, но потоа му го предаде болидот на Зак О'Саливан, кој работеше последните три и пол часа откако го тестираше болидот за прв пат на минатиот прв тренинг.
Иваса, кој следната година ќе се натпреварува во Супер Формула за Муген, откако заврши четврти во Ф2 во 2023 година, беше 15-ти и комплетираше 96 круга.
АЛПИН НАЈБРЗ, ИЗЛЕТУВАЊЕ НА РАСЕЛ, ПОПЛАВА НА ЈАС МАРИНА
11/30/2023 12:07:00 AM
0
Share to other apps