Чарлс Леклер доминираше на вториот тренинг за Големата Награда на Монако и ги подгреа надежите на своите фанови на неговата домашна трка.
Многу добра сесија за него, која ја водеше пред тројца шампиони. Луис Хамилтон беше втор, Фернандо Алонсо трет и Макс Ферстапен четврти.
Иако имаше закана од дожд за оваа сесија, облаците се повлекоа и акцијата се одвиваше на целосно сув асфалт.
На почетокот, многу возачи се одлучија за жолтите гуми, со исклучок на оние кои првиот тренинг го започнаа на нив, па сега Макс Ферстапен, Оскар Пјастри и двата возачи на РБ започнаа на белите гуми.
Со жолти пневматици најбрз беше Чарлс Леклер. Моначанецот не престануваше со возење на виолетови сектори и успеа да забележи извонреден круг од 1:11.573, нешто повеќе од две десетинки побрзо од времето на Ферстапен за Пол позицијата од минатата година.
Еволуцијата на овие болиди во последните 12 месеци е огромна. Чарлс Леклер беше најбрзиот возач и на црвените пневматици, што предизвика многу ентузијазам кај неговите фанови.
Во првата половина од сесијата видовме неколку контакти со заштитните бариери, но без поголеми инциденти. Цунода, Пјастри, Ферстапен и Естебан Окон пријавија контакт со бариерите, но без последици.
Во 2/3 од сесијата возачите се посветија на квалификациски кругови, борба која ќе се одвива на црвените пневматици. Со нивна помош, Чарлс Леклер го намали најбрзото време за речиси три десетинки.
Тројцата шампиони завршија веднаш зад него. Луис Хамилтон заостана нешто помалку од две десетинки, додека Алонсо и Ферстапен беа побавни за половина секунда.
Мекларен резервиран, Ландо Норис беше петти, пред Карлос Саинц Јр. на шесто место, седум десетинки зад својот тимски колега на врвот на табелата.
Ленс Строл заврши седми, со Серџо Перез на осмото местопред Алекс Албон и Џорџ Расел.
Како и обично, последните 20 минути од сесијата беа посветени на тестирање на тркачкото темпо. Иако во Монако најважно е да се биде брз во еден круг, важно е и тркачкото темпо, особено круговите пред и после излез од боксот.
Контролирањето на деградацијата и поширокиот прозорец за влез во бокс е нешто што треба да се земе предвид, иако идеално е да ја имате позицијата на патеката, поради огромните тешкотии при претекнување.
Жолтите гуми беа омилениот избор на поголемиот дел од возачите, но некои ги тестираа и црвените гуми, бидејќи се оптимален избор за првиот круг во кој е нешто полесно да се земе некоја позиција на патеката.
Белите гуми беа оставени на страна, но со оглед на нивната издржливост не се исклучува некој да ги искористи за старт на трката, особено возачите во вториот дел од поредокот.
ЧАРЛС ЛЕКЛЕР НАЈБРЗ ПРЕД ДОМАШНАТА ПУБЛИКА
5/24/2024 04:47:00 PM
0
Share to other apps