Барем таков впечаток имаме по завршување на вториот тренинг за Големата Награда на Холандија, каде Мерцедес АМГ и Мекларен беа во битка за првото место, зад нив беше Макс Ферстапен.
Џорџ Расел беше најбрз, а зад него беа Оскар Пјастри, Луис Хамилтон и Ландо Норис. Макс Ферстапен го комплетираше Топ 5 поредокот, а Фернандо Алонсо е најдобриот од останатите, на шестата позиција на табелата.
Со целосно сушење на патеката, возачите и тимовите беа свесни за важноста на овој втор тренинг во Зандворт. Така сите, без исклучок, решија да излезат на патеката практично кога семафорот засвети зелено.
Возачите ги избраа жолтите гуми, освен Пјер Гасли, Алекс Албон, Јуки Цунода и Кевин Магнусен. Со многу активност на патеката, тие бараа да најдат простор за да се обидат да тестираат што им треба.
Џорџ Расел немаше многу среќа при првите брзи кругови. И покрај третото место на кое успеа да се искачи неговиот тимски колега, Британецот ги блокираше тркалата во првиот свиок, излезе надвор од патеката ги уништи гумите.
Нешто што кратко потоа и во истиот свиок му се случи и на Серџо Перез, кој немаше поголеми проблеми да се врати на патеката. По првите 15 минути од сесијата, активноста на патеката и натаму беше интензивна.
Фернандо Алонсо успеа да се пласира на третото место, две десетинки од најдоброто време, забележано од Ферстапен, но набрзо беше надминато од Луис Хамилтон.
Сите овие времиња беа забележани на жолти пневматици, а првиот свиок, поради налетите на ветер, предизвикаше главоболка кај возачите.
Многумина не успеваа да го запрат болидот навреме, а тоа беше причина за развејување на црвените знамиња, кога Нико Хулкенберг ги блокираше задните тркала и заврши во заштитните бароери откако изгуби контрола над болидот на Хас.
Сесијата беше кратко стопирана, а сите возачи се вратија во своите гаражи. Во тоа време, механичарите на Ферари почна да работат на болидот на Карлос Саинц Јр., кој имаше проблеми со менувачот, поради што неговото враќање во акција на патеката се покажа како невозможна мисија.
Кога акцијата се врати во Зандворт, остануваа нешто помалку од 40 минути до самиот крај.
Откако ја започнаа сесијата со подолги стинтови на жолти и бели гуми, возачите во 2/3 се префрлија на црвените гуми за да ги најдат точните поставки за квалификациите, што е многу важно поради неможноста за лесни претекнувања.
Први на патеката со брзи кругови беа Макс Ферстапен и Ландо Норис. Холанѓанецот беше побрз за 0,025 делови од секундата од Британецот, но имаше една клучна разлика Макс веднаш влезе во бокс, додека Ландо остана дополнителни 3 круга, во кои не го подобри времето, но разликата во гориво беше очигледна.
Но, на забавата недостасуваше еден гостин: Оскар Пјастри. Во првиот обид Австралиецот го презеде водството на табелата, две десетинки зад Норис, и 223 илјадити пред Ферстапен.
Возачите на Мерцедес АМГ чекаа подобри услови на патеката за да ги забележат своите брзи круга. Тоа се исплати, па Џорџ Расел беше најбрзиот возач на петочните тренинг сесии, а Луис Хамилтон го имаше третото најбрзо време.
Зад најбрзите пет возачи се пласираше Фернандо Алонсо, шест десетинки зад Ферстапен. Јуки Цунода со болидот на РБ беше неколку илјадитинки зад Астон Мартин, а Магнусен, Леклер и Албон го заокружија Топ 10 пласманот.
По брзите кругови со црвените гуми, возачите се префрлија на подолги стинтови во кои би го одредиле абењето на гумите за неделната трка.
ПРИЈАВЕНИ НОВИТЕТИ НА Ф1 ТИМОВИТЕ