Мерцедес АМГ ги имаше најбрзите времиња на саботната тренинг сесија за Големата Награда на Италија, која се вози на легендарната Монца. Луис Хамилтон го предводеше 1-2 пласманот во оваа сесија, со Џорџ Расел на второто место.
Чарлс Леклер со Ферари беше трет најбрз возач, навестувајќи добар настап пред домашната публика. Франко Колапинто беше три десетинки побавен од Алекс Албон, но со одлично деветто најбрзо време.
Со исклучок на двата Ред Була, двата Мерцедес АМГ и Јуки Цунода со РБ, кои започнаа со жолтите гуми, сите останти стартуваа на најмеката смеша на Пирели.
Најважно е да пристигнете што подобро подготвени за квалификациската сесија, која започнува во 16 часот, па фините подесувања на болидите заземаа голем дел од програмата.
Чарлс Леклер, со користени црвени гуми, постави време од 1:20.226, што Мекларен, во првиот обид за нови црвени гуми, не можеа да го победат. Со нов сет на црвени гуми, возачите на Мерцедес АМГ можеа да го победат времето на Леклер и Хамилтон поведе со 93 илјадитинки пред својот тимски колега.
Мерцедес АМГ, Ферари, Мекларен се многу блиски во квалификацско темпо, додека Ред Бул и Макс Ферстапен заостануват, па Холанѓанецот не можеше да забележи побрзо време од шестото место на табелата.
Луис Хамилтон беше најбрз, како и вчера на вториот тренинг, но овој пат со Расел на второто место. Леклер со користен сет на црвени гуми остана трет и најави борба за Пол позицијата.
Оскар Пјастри беше четврти, со Ландо Норис петти, а Ферстапен не можеше повеќе од шестата позиција на табелата во проблематична сесија за Ред Бул.
Карлос Саинц Јр. го освои седмото место, исто така со користен сет на црвени пневматици, пред двајцата возачи на Вилијамс. Албон беше осми, а Колапинто, три десетинки зад својот тимски колега, забележа Топ 10 пласман во неговата четврта тренинг сесија во Формула 1.
Нико Хулкенберг беше десетти, пред Фернандо Алонсо кој е единаесетти во викендот во кој Астон Мартин ќе мора да работи напорно за да влезе во Q3 попладнево и да освои поени во недела.
Андреа Кими Антонели ќе направи скок во Формула 1 во 2025 година, а тоа ќе го направи со Мерцедес АМГ, како замена за Луис Хамилтон.
Младиот Италијанец, кој штотуку наполни 18 години, е избран од сребрените стрели да биде тимски колега на Џорџ Расел.
На млада возраст од 13 години, Антонели пристигна во програмата за млади возачи на Мерцедес.
Италијанецот пет пати стана европски картинг шампион, пред да направи скок во болид едносед шампионатите во 2022 година, кога ги освои ADAC Формула 4 и италијанската Формула 4.
Во 2023 година, тој ја продолжи својата блескава кариера со тоа што стана шампион на Европската регионална формула на Алпин.
Со оглед на неговиот огромен напредок во пониските категории, Мерцедес го одведе директно во Формула 2 за оваа сезона, прескокнувајќи клучен дел од напредокот како што е Формула 3 шампионатот.
Во своето деби во Формула 2, шампионат во кој ќе помине само една година, тој победи на две трки во Силверстон и Унгарија. Италијанецот е седми во Шампионатот, во болидот на Према кој не е на ниво од претходните години.
Иако неговата сезона во Формула 2 не беше толку силна како претходните, тој ја доби можноста да биде возач на Формула 1 во 2025 година. Ќе дебитира со еден од водечките тимови како Мерцедес АМГ и на 18 години се подготвува да прифати предизвик кој ќе значи пред и потоа во неговата кариера.
Антонели веќе ги возеше болидите на Мерцедес АМГ од претходните сезони како што се W12 од 2021 година и W13 од сегашната генерација на болиди. Оваа сезона ќе добие шанса за настап на две тренинг сесии, овде во Италија и Мексико.
Антонели ќе биде првиот италијанец во Формула 1, откако Антонио Џовинаци го загуби своето место во Алфа Ромео на крајот на 2021 година.
Италијанците немаа возач со голема популарност во последните години, но како и Мерцедес и тие во Андреа Кими потенцијална ѕвезда од новата генерација.
Ферари објави дека партнерството помеѓу Ферари и Сантандер ќе престане на 31 декември 2024 година, кога ќе заврши нивниот тригодишен договор.
Партнерството започна во јануари 2022 година, по претходната соработка од 2010 до 2017 година.
Сантандер беше премиум партнер на Ферари во Формула 1 и беше партнер во програмата за хиперавтомобили на Ле Ман.
Се зборува за можноста Сантандер да продолжи да биде поврзан со Ф1, но на друг начин, без да биде поврзан со конкретен тим. Не е познато дали како и другите спонзори би можел да стане еден од спонзорите на врвниот мото шампионат.
Новиот мотодом на Алпин ќе биде официјално презентиран овој викенд во Монца во присуство на познатиот француски креатор Филип Старк, кој го дизајнираше овој уникатен објект.
Филип Старк беше задолжен за уметничката насока на целокупниот проект, како и за внатрешноста на новиот мотодом кој го отелотворува духот на Алпин. Неговиот смел концепт ја претставува интелигенцијата и леснотијата на инженерството, притоа создавајќи атмосфера на топлина и елеганција која потсетува на луксузна алпска вила.
Мотодомот има три елегантни ката за партнерите, гостите, медиумите и тимскиот персонал. Надворешната структура е составена од челични рамки направени по нарачка, обложени со алпско сина нијанса и стаклени панели со огледало.
Предната фасада се одликува со вкрстени сатенски нерѓосувачки челични детали обработени со CNC машини.
Внатре, Филип Старк дизајнираше ентериер кој користи полиран и текстуриран нерѓосувачки челик, топло дрво, елементи од кора и кожи кои создаваат целосен изглед инспириран од природата.
МЕРЦЕДЕС АМГ СО 1-2 ПЛАСМАН НА САБОТНИОТ ТРЕНИНГ
8/31/2024 12:35:00 PM
0
Share to other apps