Моначанецот ги победи Ландо Норис и Оскар Пјастри за една десетинка, но тие остануваат фаворити за спринт квалификациите кои започнуваат во 18:30 часот по македонско време.
Во Катар го имаме шестиот и последен тркачки викенд со спринт форматот. Единствената тренинг сесија се одржа во услови кои ќе бидат многу различни од двете квалификациони сесии и неделната трка, но времето ќе биде многу слично на утрешниот спринт.
Во секој случај, секој круг вреди злато за да почне да се добива идеја за тоа кои се идеалните поставки на болидот. За разлика од минатата година рабниците се измазнети и се поставени зони со чакал за да се спречат возачите да излегуваат надвор од границите на патеката.
Жолтите гуми беа избрани за старт на тренинг сесијата за сите возачи, освен четворица, дуото на Ферари и Вилијамс. И покрај ова, Чарлс Леклер беше тој што ја водеше првата половина од сесијата на белите гуми со 1:23.702, иако имаше уште многу перформанси што требаше да се извлечат од сите болиди.
Лусаил е патека која нуди многу простор за грешки на возачите и затоа, тие можат многу лесно да ги откријат лимитите на своите болиди. Имаше неколку излетувања надвор од патеката, но без никакви штети по болидите.
Мекларен беше резервиран, што е вообичаено за овој тип на тренинг сесии. Во секој случај, тимот од Вокинг ќе ги стартуват спринт квалификациите како јасни фаворити.
Во последните десет минути видовме акција на црвените гуми, а возачите на Вилијамс беа првите кои ги комплетираат квалификациските симулации на брзи кругови.
Чарлс Леклер беше најбрзиот возач и на најмеката смеша, единствен спуштајќи се под границата 1:22.000. Моначанецот со предупредување до возачите на Мекларен, но Норис и Пјастри не комплетираа втор и останаа со само еден без круг, што беше доволно за да бидат втор и трет.
На оваа смеша на Пирели Карлос Саинц Јр. го немаше темпото на својот тимски колега и беше четврти, што укажува дека Мекларен и Ферари би требало да атакуваат со сите сили во борбата за шампионската титула во конструктори.
После нив, бележиме изненадувачки имиња како Јуки Цунода на петтото место и Валтери Ботас на шестото. Ленс Строл беше седми, со Џорџ Расел осми и Алекс Албон деветти.
Тројцата шампиони беа веднаш зад нив, со Луис Хамилтон кој го комплетираше Топ 10 поредокот, Макс Ферстапен беше единаесетти и Алонсо дванаесетти, но сè уште никој не го кажал последниот збор.
ПРИЈАВЕНИ НОВИТЕТИ ЗА КАТАР