Новинарите од Gazzetta dello Sport, обично добро информирани за работите на нивниот омилен тим, даваат некои детали кои потврдуваат дека обемот на промените направени во дизајнот на шасијата е навистина импресивен.
Новиот болид, со кој Чарлс Леклер и Луис Хамилтон ќе се тркаат во 2025 година, не може да се нарече само подобрена верзија на претходниот модел. Ова мислење го делат инженерите на тимот, вклучително и Лоик Сера, кој беше технички директор од 1 октомври.
Сепак, се ова не значи дека промените ќе бидат веднаш забележливи, бидејќи некои од промените се од концептуален карактер, а влијаеја и на решенијата за распоредот и поставувањето на различните периферни системи на болидот.
Еве ги главните разлики на Проектот 677, ознака според која се развива новиот болид: Kонфигурацијата на предниот дел од шасијата значително ќе се промени, и токму тоа треба да биде видливо.
Предната амортизација, наместо pull-rod, сега ќе се заснова на нов концепт, Push-rod, кој е прифатен кај Ред Бул и Мекларен. Соодветно, ова бара значителни промени во дизајнот на целиот преден крај на болидот, бидејќи компонентите на внатрешната амортизација сега се поставени поинаку.
Причините кои го принудија Ферари да тргне по овој пат се сложени, т.е. ова не се должи само на желбата да се направи аеродинамиката на шасијата поефикасна. Како што напредуваше сезоната, тимот сфатил дека еден од недостатоците на SF-24 е неговата неможност доволно да ги оптоварува предните тркала.
И покрај фактот што Маранело го модернизираше долниот дел на болидот, вклучително и неговиот преден дел, и тоа овозможи постепено зголемување на нивото на аеродинамичко оптоварување, тешкотиите со загревањето на гумите, особено во квалификацискиот режим, сè уште опстојуваа.
Новата амортизација, која се одликува со поголема цврстина и стабилност, овозможува и прилагодување на висината на болидот во поголем опсег.
Покрај тоа, страничните отвори за ладење на новиот болид ќе бидат поместени наназад за околу 10 см, воздушните текови кон системите за ладење ќе бидат помалку засегнати од турбулентниот воздух што се јавува зад предните тркала.
Горниот профил на страничните отвори за ладење ќе биде закосен кон задниот дел на шасијата, што треба да помогне во подобрувањето на вкупните карактеристики на протокот на воздух во таа област.
Секако, промени ќе претрпи и долниот дел на новиот болид, а тоа може да се смета за развој на идеите отелотворени во експерименталната верзија на долната каросерија тестирана од Леклер во Катар.
Конкретно, се нагласува дека на таа верзија волумените на Вентури тунелите биле помали отколку што ќе бидат на болидот од 2025 година. Пред сè, ова е наменето да обезбеди поправилна распределба на аеродинамичкото оптоварување во оваа област кога центарот на притисокот се поместува.
Одредена дизајнерска сличност со SF-24, се разбира, ќе остане, но во реалноста, многу од решенијата отелотворени во новиот болид може да се сметаат за револуционерни во смисла на поблиска врска помеѓу аеродинамичкиот концепт и одредени динамички карактеристики на шасијата кои се манифестираат на патеката.
На крајот на краиштата, суштината на промените е да се осигура дека болидот изграден како Проект 677 ќе работи подеднакво ефикасно во најширокиот можен опсег на услови на секаков вид патека.
ВОЕДНО, ПОТПОЛНЕТЕ ЈА ГОДИШНАТА АНКЕТА!!!