На овие невообичаени и ретко достапни слики можеме да ги видиме Ферари и Мекларен "соблечени" во нивните гаражи. Има огромен број на детали кои може да се забележат, но клучните работи оваа година во фокусот на интересирање се издувниот систем, задната амортизација и механизмот за отворање на подвижното задно крило.
Системот на издувните гасови оди нанапред пред да се врати назад кон себе и се насочува кон дифузорот.
Ферари, за разлика од другите водечки тимови ја задржа pushrod задната амортизација. Да се задржи конкурентноста во аеродинамичкиот пакет во однос на другите тимови кои го фаворизираат pullrod систем на амортизација, тие го имаат насочено системот на амортизација кон предниот дел на менувачот, со цел да не се наруши аеродинамичноста на задниот дел на болидот
И на крај може да забележите од каде излегува механизмот за придвижување на задното крило. Ова е хидрауличен систем, кој треба да биде многу моќен, со цел да се отвора задното крило најбрзо што може. Во трка задното крило трпи големо оптеретување со протокот на воздух, а дизајнерите и возачите сакаат отворањето на задното крило да е прашање на милисекунди.
На болидот на Мекларен се уште не е монтиран издувниот систем, но се гледа од каде ќе излегува и како ќе биде обликуван. Сивата боја е топлотна изолација и според не можеме да заклучиме како ќе се движат издувните гасови и каде ќе бидат насочувани. Во потесните кругови на Ф1 се шпекулира дека Мекларен пробуваат да направад нов вид на F-duct систем со помош на каросеријата. Тоа може да биде предмет на тужби од страна на другите тимови, но повеќе околу тоа ќе се знае, по составувањето на комплетниот болид и инспекцијата од страна на ФИА.
ЕКСКЛУЗИВНИ СЛИКИ ОД БОЛИДИТЕ НА ФЕРАРИ И МЕКЛАРЕН
3/21/2011 01:23:00 PM
0
Tags
Share to other apps