
Системот на издувните гасови оди нанапред пред да се врати назад кон себе и се насочува кон дифузорот.


И на крај може да забележите од каде излегува механизмот за придвижување на задното крило. Ова е хидрауличен систем, кој треба да биде многу моќен, со цел да се отвора задното крило најбрзо што може. Во трка задното крило трпи големо оптеретување со протокот на воздух, а дизајнерите и возачите сакаат отворањето на задното крило да е прашање на милисекунди.
На болидот на Мекларен се уште не е монтиран издувниот систем, но се гледа од каде ќе излегува и како ќе биде обликуван. Сивата боја е топлотна изолација и според не можеме да заклучиме како ќе се движат издувните гасови и каде ќе бидат насочувани. Во потесните кругови на Ф1 се шпекулира дека Мекларен пробуваат да направад нов вид на F-duct систем со помош на каросеријата. Тоа може да биде предмет на тужби од страна на другите тимови, но повеќе околу тоа ќе се знае, по составувањето на комплетниот болид и инспекцијата од страна на ФИА.