ПРВ СЛОБОДЕН ТРЕНИНГ
П. ВОЗАЧ ТИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА КРУГА
1. Марк Вебер Ред Бул 1:37.651 22
2. Луис Хамилтон Мекларен 1:39.316 + 1,665 16
3. Михаел Шумахер Мерцедес 1:39.791 + 2,140 29
4. Нико Хулкенберг Форс Индија 1:40.377 + 2,726 23
5. Пастор Малдонадо Вилијамс 1:40.443 + 2,792 31
6. Фелипе Маса Ферари 1:40.453 + 2,802 22
7. Ник Хајдфелд Лотус-Рено 1:40.525 + 2,874 6
8. Рубенс Баричело Вилијамс 1:40.581 + 2,930 21
9. Фернандо Алонсо Ферари 1:40.601 + 2,950 23
10. Нико Розберг Мерцедес 1:40.646 + 2,995 29
11. Адријан Сутил Форс Индија 1:40.734 + 3,083 21
12. Даниеле Рикардо Торо Росо 1:40.770 + 3,119 24
14. Камуи Кобајаши Заубер 1:40.872 + 3,221 27
15. Џенсон Батон Мекларен 1:40.927 + 3,276 16
16. Јарно Трули Лотус 1:41.620 + 3,969 21
17. Себастијан Ветел Ред Бул 1:41.627 + 3,976 18
18. Серџо Перез Заубер 1:41.642 + 3,991 24
19. Тимо Глок Вирџин 1:42.154 + 4,503 28
20. Жером де`Амброзио Вирџин 1:42.540 + 4,889 20
21. Давид Валсеки Лотус 1:44.054 + 6,403 18
22. Витантони Лиуци ХРТ 1:45.228 + 7,577 20
23. Нараин Картикијан ХРТ 1:46.267 + 8,616 10
24. Виталиј Петров Лотус-Рено 1:47.932 + 10,281 4
ВТОР СЛОБОДЕН ТРЕНИНГ
П. ВОЗАЧ TИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА КРУГА
1. Марк Вебер Ред Бул 1:36.876 24
2. Џенсон Батон Мекларен 1:36.881 + 0.005 30
3. Луис Хамилтон Мекларен 1:37.010 + 0,134 23
4. Себастијан Ветел Ред Бул 1:37.090 + 0,214 30
5. Михаел Шумахер Мерцедес 1:38.088 + 1,212 26
6. Фелипе Маса Ферари 1:38.089 + 1,213 31
7. Нико Розберг Мерцедес 1:38.565 + 1.689 25
8. Ник Хајдфелд Рено 1:38.570 + 1,694 16
9. Фернандо Алонсо Ферари 1:38.583 + 1,707 27
10. Џејми Алгуерсуари Торо Росо 1:38.846 + 1,970 31
11. Пастор Малдонадо Вилијамс 1:38.968 + 2,092 25
12. Рубенс Баричело Вилијамс 1:39.187 + 2,311 30
13. Виталиј Петров Лотус-Рено 1:39.267 + 2,391 17
14. Камуи Кобајаши Заубер 1:39.398 + 2,522 29
15. Серџо Перез Заубер 1:39.603 + 2,727 34
16. Пол ди Реста Форс Индија 1:39.625 + 2,749 31
17. Адријан Сутил Форс Индија 1:39.809 + 2,933 28
18. Себастијан Буеми Торо Росо 1:40.115 + 3,239 31
19. Тимо Глок Вирџин 1:40.866 + 3,990 24
20. Јарно Трули Лотус 1:41.890 + 5,014 19
21. Нараин Картикијан ХРТ 1:43.197 + 6,321 15
22. Тонио Лиуци ХРТ 1:43.991 + 7,115 14
23. Хејки Ковалаинен Лотус 1:44.886 + 8,010 4
По лошиот настап на својата домашна Гран При во Австралија(секогаш бил лош) пред две недели, Ред Бул направи неколку промени во подесувањето на неговиот болид и Марк Вебер го постигна посакуваниот ефект. Беше најбрз денес во Сепанг(секогаш е добар, интересни статистички факти подоцна во СТАТИСТИЧКИОТ СЕМАФОР), на првиот тренинг со импресивна разлика споредено со сите останати, но сепак, помалку доминантен на вториот слободен тренинг. Може да се каже дека Мекларен е поблиску до Ред Бул на оваа трка. Џенсон Батон беше само минорни 0,005 секунди зад најбрзото време на Вебер.
Првите четири возачи, составени од два болиди на Ред Бул и два болиди на Мекларен, беа расподелени во само 0,214 секунди разлика. Нивните најбрзи времиња логично беа поставени на гумите со мека компонента, но дали тоа се вистинските перформанси останува да биде потврдено во Квалификациите. На меките гуми Ред Бул и Мекларен се тука некаде, но на подолгите стинтови, т.е. со гуми со тврдата компонента Мекларен како да заостануваше малку повеќе во однос на Ред Бул.
Луис Хамилтон го мисли истото:"Сигурен сум дека тие(Ред Бул) имаат уште половина секунда во ракавот за утре. Но се надевам дека не е така, и дека сме поблиску до нив отколку што бевме во последната трка, но ние ќе почекаме и да видиме што ќе се случи утре."
Ферари повторно го нема меѓу најбрзите. Што се случува со Италијанскиот тим?!? Ферари како да не покажуваа интерес за лов на брзи кругови на пеколните 32 степени во Сепанг, наместо тоа се фокусираа на голем број на аеро подобрувања на својот болид. Традиција кажува дека тие секогаш не покажувале особени перформанси во петок, но што е многу слабо, многу е... И од изјавите на Алонсо се забележува дека не е се во ред во нивниот тим:
"Ќе видиме утре, каде сме, но ние не бевме премногу брзи денес, па ние не очекуваме чуда за утре. Знаеме дека ќе имаме тешки квалификации. Чувствувам дека тие(Ред Бул) се прилично брзи, така што борбата за Пол Позицијата ќе биде многу тешка. Следува тежок викенд, а ние ќе се обидеме, потрудиме да бидеме што е можно поблиску до лидерите, па во трката, со трошењето на гумите, стратегијата, можноста за дожд, ние може да се обидеме да забележиме пласман на подиумот. Тоа е наша цел секој ГП викенд."
Рено имаше загрижувачки прв слободен тренинг, кога и двата болида претрпеа механички дефекти. Виталиј Петров имаше излетување во чакалот покрај патеката, поради неисправен преден дел на болидот, а тимскиот колега Ник Хајдфелд успеа да се врати во боксот по заглавувањето на неговото десно тркало. Ниту еден нивни болид не беше подготвен за почетокот на попладневната тренинг сесија, бидејќи тимот се обидувал да добие целосно разбирање за настанатите дефекти. Но, и покрај ограниченото време поминато на патеката Хајдфелд беше осми најбрз, на ниво со Ферари и Мерцедес. Од Рено изјавија дека грешка во материјал е причина за серијата неуспеси на возачите во текот на тренинзите за Малезиското Гранд При.
Останатите тимови во рамките на своите можности, Мерцедес се уште ги бара своите вистински перформанси, а денес беше на нивото на Ферари. ХРТ извозеа многу повеќе кругови одколку на почетокот на сезоната, но ќе водат тешка битка за пласман на Трката, битка во која можеби на оваа трка ќе им се придружат и од тимот на Вирџин.