Тоа го искористи Д'Амброзио, кој за прв пат застана на Победничкиот Подиум, за третата своја победа во Формула Е. Тоа е така, затоа што претходните две Победи ги наследи по дисквалификации по трка.
Ова е негова прва победа од Мексико Сити Е-При во 2016 година и неговата прва со тимот на Махиндра Рејсинг. Д'Амброзио стартуваше од 10-тата позиција, но постепено напредуваше низ поредокот за на 10 минути до крајот на трката се најде зад водечкото дуо на БМВ Андрети, Да Коста и Симс, кои беа недостижни и сигурни во 1-2 Победа. Тоа ќе беше совршен старт за тимот, по победатата на инаугуралната трка за 2018/19 сезоната во Ад Дириа, Саудиска Арабија.
Сепак, не било пишано да финишираат по тој редослед и еден момент на лудило го чинеше тимот голем број на поени. Симс го напаѓаше својот тимски колега безуспешно во текот на целата трка и на 10 минути пред крај на трката се обиде со ризичен потег да го престигне Да Коста на влез во седмиот свиок, во обид да избие на првото место.
На двајцата возачи и блокираа тркалата и следуваше контакт по кој нити еден од нив не успеа да го помине свиокот. Да Коста заврши во бариерите покрај патеката, што беше крај на трката за него, додека Симс падна на 4-тото место во тој момент.
Следуваше излегување на безбедносното возило, кое ги доближи сите болиди еден зад друг.
Безбедносното Возило се повлече во моментите кога часовникот ја одбројуваше последната секунда од времето за трка, што значеше дека останува уште еден круг до целта.
Иако имаше излетување над рабниците во последниот свиок, Д'Амбросио го задржа првото место пред Робин Фријнс, кој беше веднаш зад него. Како трето пласиран на подиумот им се придружи, Сем Бирд, тимскиот колега на Фријнс од Вирџин Рејсинг.
Тој трката ја започна од Пол позицијата, но имаше незгодна бркотница до првиот свиок со Жан-Ерик Верн, актуелниот ФЕ Шампион. Верн беше рамо до рамо со Бирд, по што следуваше амбициозен потег на Шампионот од внатрешната страна на првиот свиок. Следуваше контакт, по што Верн имаше извртување пред навалицата од болиди.
Најголемиот фаворит за Победата, Жан-Ерик Верн, се најде на последното место, по што до крајот на трката успеа да се искачи само до петтото место.
Следната 3-та трка од Формула Е 2018/19 Шамипионатот се вози во Сантијаго на 26 Јануари.
Маракеш Е-Прих, Мароко 45 минути + 1 круг, Време: Сончево. |
|||
ПЛАСМАН: | |||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ |
1. | Jerome D’Ambrosio | MAHINDRA RACING | 46:45.884 |
2. | Robin Frijns | Virgin Racing | + 0.143 |
3. | Sam Bird | Virgin Racing | + 0.461 |
4. | Alexander Sims | BMW i Andretti | + 0.740 |
5. | Jean-Eric Vergne | DS TECHEETAH | + 1.232 |
6. | Andre Lotterer | DS TECHEETAH | + 1.457 |
7. | Lucas di Grassi | Audi Sport | + 1.633 |
8. | Sebastien Buemi | Nissan e.dams | + 2.455 |
9. | Mitch Evans | Panasonic Jaguar | + 2.890 |
10. | Daniel Abt | Audi Sport | + 4.014 |
11. | Jose Maria Lopez | GEOX DRAGON | + 4.528 |
12. | Maximilian Gunther | GEOX DRAGON | + 6.034 |
13. | Edoardo Mortara | VENTURI | + 6.790 |
14. | Nelson Piquet Jr. | Panasonic Jaguar | + 6.833 |
15. | Oliver Rowland | Nissan e.dams | + 7.529 |
16. | Oliver Turvey | NIO | + 9.241 |
17. | Tom Dillmann | NIO | + 9.665 |
18. | Felipe Massa | VENTURI | + 10.250 |
БЕЗ ПЛАСМАН: | |||
19. | Antonio Felix da Costa | BMW i Andretti | incident |
20. | Gary Paffett | HWA RACELAB | technical |
21. | Pascal Wehrlein | MAHINDRA RACING | technical |
22. | Stoffel Vandoorne | HWA RACELAB | technical |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
*** ГЕНЕРАЛЕН ПЛАСМАН 2/13*** | |||
ВОЗАЧИ: | |||
1. | Jerome D’Ambrosio | 40 | |
2. | Antonio Felix da Costa | 28 | |
3. | Jean-Eric Vergne | 28 | |
4. | Andre Lotterer | 19 | |
5. | Robin Frijns | 18 | |
6. | Sam Bird | 18 | |
7. | Mitch Evans | 14 | |
8. | Alexander Sims | 12 | |
9. | Sebastien Buemi | 12 | |
10. | Lucas di Grassi | 9 | |
11. | Oliver Rowland | 6 | |
12. | Daniel Abt | 5 | |
13. | Nelson Piquet Jr. | 1 | |
КОНСТРУКТОРИ: | |||
1. | DS TECHEETAH | 47 | |
2. | MAHINDRA RACING | 40 | |
3. | BMW i Andretti Motorsport | 40 | |
4. | Envision Virgin Racing | 36 | |
5. | Nissan e.dams | 18 | |
6. | Panasonic Jaguar Racing | 15 | |
7. | Audi Sport ABT Schaeffler | 14 | |
8. | GEOX DRAGON | 0 | |
9. | NIO Formula E Team | 0 | |
10. | VENTURI Formula E Team | 0 | |
11. | HWA RACELAB | 0 |