Мерцедес АМГ, Ферари и Ред Бул се чини дека се класа над останатите, но, овие две тест недели во Барселона велат дека битката помеѓу нив треба да биде поостра од кога било досега. Сепак, првите четири трки ќе треба да ни го потврдат тоа.
Ниту еден од овие тимови немаше совршени сесии, особено оваа втора недела. На прв поглед Ферари беше изджлив и брз, но "застанувањата" на патеката не се така "наивни" како што делуваше на патеката.
Дури и Себастијан Ветел изјави дека издржливоста загрижува, што би можело да ги чини брзина. Можеби ќе треба инженерите на Ферари да ја наштелуваат нивната ПЕ да испорачува помала моќност. Во овие две недели до Мелбурн може да се сработи многу на тој план.
За разлика од нив Мерцедес АМГ изгуби време само за една промена на ПЕ, но и таа беше повеќе од превентивни причини, отколку од некој реален дефект. Се останато беше перфектно, кога е изджливоста во прашање.
Последниот ден потврди дека темпото на Ферари е неверојатно, но, темпото на развојот на Мерцедес АМГ е уште поневеројатно!!!
Во тимот на Ред Бул мораше да се соочат со два поголеми инциденти, по заслуга на новиот нивни возач, Пјер Гасли, оставајќи го болид со многу оштетени делови, особено менувачи.
Минатата година, Мерцедес АМГ ги избегнуваше квалификациските симулации, но долгите стинтови сосема јасно покажуваа дека се на врвот, па во Мелбурн, Луис Хамилтон со леностија ја освои Пол позицијата со предност од седум десетинки од секундата.
Оваа година се чини дека приказната е поинаква, бидејќи Ферари во Барселона изгледа како болидот што треба да се победи. Да, не знаеме кои модови на ПЕ беа вклучени и количество на гориво во резервоарот, но тоа е првичниот впечаток.
Според новинарите и аналитичарита присутни на патеката, каде најлесно и најпрецизно може да се забележи однесувањето на болидите, се чини дека Ферари ја има многу подобрено својата слаба точка од минатата сезона, тракцијата, грипот и испораката на енергија низ свиоците.
Мерцедес АМГ немаше конкуренција во претходните години, беше најстабилниот болид кога нивните возачи забрзуваа низ свиоците, но сега се чини дека Ферари го достигна нивното ниво. Во случајот на Ред Бул, најголема непозница е ПЕ на Хонда, а од страна на шасијата се меѓу најдобрите, ако не и на врвот.
Големо прашање е дали конечно ќе ги добијат магичните квалификациаски модови на Ферари и Мерцедес АМГ. Минатата година трките ги губеа уште во саботата. Квалификацискиот режим е она што им е потребно за да би можеле да влезат во "шема" за освојување на Шампионатот.
Друго прашање е деградацијата на Пирели гумите, кое може да биде голем проблем за тимовите и доколку не биде решен на вистинскиот начин бадијала го имате најбрзиот болид!!!
Следуваат останатите тимови, а борбата за четвртото место ќе биде неизвесен, како што беше и минатата година. Тука се Рено, Хас, Торо Росо, Мекларен и Алфа Ромео. Малку заостануваат во Рејсинг Поинт, но финансиската стабилност би требало да ги врати во игра.
На почетокот од овие тест сесии, изгледаше дека Рено можеби бега за малку од овој поредок, но како што одминуваше времето, како да ја изгубија оваа предност.
Ќе биде интересно да се види дали тоа беше затоа што Рено "блефираше" за своите перформансите како одминуваа деновите или пак тоа е резултат на напредокот на останатите. Факт е дека Рено ја зголемуваше разликата до водечките Ферари и Мерцедес АМГ, додека останатите ја намалуваа во текот на последните неколку дена.
Количината на гориво и режимите на ПЕ, може да придонесат за драматични промени во забележаните времиња по круг, доколку некој од тимовите ги криел своите карти. Но, дали имаше таков?!? Според нас единствено моќен да си дозволи такво нешто е Ф1 тимот на автомобилскиот гигант Рено.
Вилијамс цврсто го држи последното место, заостанувајќи повеќе од секунда зад најблискиот ривал. Во исто време, судејќи според коментарите на возачите, проблемите не се од нерешлива природа, за разлика од минатогодишната ситуација, кога болидот беше безнадежно бавен.
Ако тимот биде во состојба да донесе пристојни надградби за Мелбурн со кои би направиле чекор напред, шансата е реална тие да се вратат во таа битка за средната на гридот, но, за тоа ќе бидат потребни големи напори од нивните инженери.
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 1 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.709 | 80(C4) | |
2 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:17.715 | + 0.006 | 136(C3) |
3 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.824 | + 0.115 | 82(C5) |
4 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:17.925 | + 0.216 | 81(C3) |
5 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:18.589 | + 0.880 | 99(C4) |
6 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:18.649 | + 0.940 | 103(C4) |
7 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:18.651 | + 0.942 | 29(C3) |
8 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.769 | + 1.060 | 131(C4) |
9 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:19.662 | + 1.953 | 119(C5) |
10 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:20.107 | + 2.398 | 77(C3) |
11 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:20.167 | + 2.458 | 7(C2) |
12 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:20.332 | + 2.623 | 83(C2) |
13 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:20.348 | + 2.639 | 80(C3) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА 1-ОТ ДЕН
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 2 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:17.144 | 130(C4) | |
2 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.842 | + 0.698 | 88(C5) |
3 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:18.195 | + 1.051 | 40(C3) |
4 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:18.209 | + 1.065 | 113(C4) |
5 | Роман Грожан | Хас | 1:18.330 | + 1.186 | 120(C5) |
6 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:18.395 | + 1.251 | 128(C3) |
7 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:18.682 | + 1.538 | 101(C4) |
8 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:18.941 | + 1.797 | 74(C3) |
9 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:18.943 | + 1.799 | 102(C3) |
10 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:19.056 | + 1.912 | 58(C3) |
11 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:19.367 | + 2.223 | 130(C5) |
12 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:22.597 | + 5.453 | 72(C1) |
13 | Чарлс Леклерк | Ферари | / | / | 1 |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА 2-ОТ ДЕН
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 3 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.231 | 138(C5) | |
2 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:16.882 | + 0.651 | 118(C5) |
3 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.084 | + 0.853 | 84(C5) |
4 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:17.091 | + 0.860 | 65(C5) |
5 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.204 | + 0.973 | 65(C5) |
6 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:17.496 | + 1.265 | 73(C5) |
7 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.556 | + 1.325 | 103(C5) |
8 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:17.639 | + 1.408 | 71(C5) |
9 | Роман Грожан | Хас | 1:17.854 | + 1.623 | 16(C4) |
10 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:18.097 | + 1.867 | 85(C2) |
11 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.130 | + 1.899 | 140(C5) |
12 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.199 | + 1.968 | 53(C3) |
13 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:18.862 | + 2.631 | 96(C3) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА 3-ОТ ДЕН
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА - ДЕН 4 | |||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГ |
1 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.221 | 110(C5) | |
2 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.224 | + 0.003 | 61(C5) |
3 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.561 | + 0.340 | 71(C5) |
4 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:16.843 | + 0.622 | 51(C5) |
5 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:16.898 | + 0.677 | 131(C5) |
6 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.915 | + 0.692 | 134(C5) |
7 | Роман Грожан | Хас | 1:17.076 | + 0.855 | 73(C5) |
8 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.114 | + 0.893 | 52(C5) |
9 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.239 | + 1.018 | 132(C5) |
10 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.565 | + 1.344 | 94(C5) |
11 | Макс Верстапен | Ред Бул | 1:17.709 | + 1.488 | 29(C3) |
12 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:18.791 | + 1.570 | 104(C5) |
13 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:18.993 | + 2.772 | 90(С5) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
ВИДЕО РЕЗИМЕ НА 4-ОТ ДЕН
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА КОРЕГИРАНИ ВРЕМИЊА ЗА C3 СМЕШАТА |
|||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | СМЕША |
1 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:17.397 | (C3) | |
2 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:17.421 | + 0.024 | (C3) |
3 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:17.431 | + 0.034 | (C3) |
4 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:17.709 | + 0.312 | (C3) |
5 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:17.715 | + 0.318 | (C3) |
6 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:17.744 | + 0.347 | (C3) |
7 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:17.769 | + 0.372 | (C3) |
8 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:18.043 | + 0.646 | (C3) |
9 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:18.082 | + 0.685 | (C3) |
10 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:18.098 | + 0.701 | (C3) |
11 | Кевин Магнусен | Хас | 1:18.199 | + 0.802 | (C3) |
12 | Роман Грожан | Хас | 1:18.276 | + 0.879 | (C3) |
13 | Ландо Норис | Мекларен | 1:18.284 | + 0.887 | (C3) |
14 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:18.314 | + 0.917 | (C3) |
15 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:18.439 | + 1.042 | (C3) |
16 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:18.756 | + 1.359 | (C3) |
17 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:18.839 | + 1.442 | (C3) |
18 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:19.042 | + 1.645 | (C3) |
19 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:19.330 | + 1.933 | (C3) |
20 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:20.193 | + 2.796 | (C3) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
2019 БАРСЕЛОНА II ТЕСТ СЕСИЈА НАЈБРЗИ ВРЕМИЊА 1-4 ДЕН |
|||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГА |
1 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.221 | 231(C5) | |
2 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.224 | + 0.003 | 331(C5) |
3 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.231 | + 0.010 | 168(C5) |
4 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.561 | + 0.340 | 250(C5) |
5 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:16.843 | + 0.621 | 262(C5) |
6 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:16.882 | + 0.661 | 221(C5) |
7 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:16.898 | + 0.677 | 232(C5) |
8 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.915 | + 0.692 | 264(C5) |
9 | Роман Грожан | Хас | 1:17.076 | + 0.855 | 209(C5) |
10 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.084 | + 0.863 | 164(C5) |
11 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:17.091 | + 0.870 | 201(C5) |
12 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.114 | + 0.893 | 267(C5) |
13 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.239 | + 1.018 | 245(C5) |
14 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.556 | + 1.335 | 185(C5) |
15 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.565 | + 1.344 | 278(C5) |
16 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:17.639 | + 1.418 | 170(C5) |
17 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:17.709 | + 1.488 | 157(C3) |
18 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.791 | + 1.570 | 192(C5) |
19 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.130 | + 1.909 | 259(C5) |
20 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:18.993 | + 2.772 | 220(C5) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
Придружете се на нашата лига во F1 Fantasy!!!
2019 БАРСЕЛОНА ТЕСТ СЕСИИ НАЈБРЗИ ВРЕМИЊА 1-8 ДЕН |
|||||
П. | ВОЗАЧ | ТИМ | ВРЕМЕ | РАЗЛИКА | КРУГА |
1 | Себастијан Ветел | Ферари | 1:16.221 | 534(C5) | |
2 | Луис Хамилтон | Мерцедес АМГ | 1:16.224 | + 0.003 | 638(C5) |
3 | Чарлс Леклерк | Ферари | 1:16.231 | + 0.010 | 463(C5) |
4 | Валтери Ботас | Мерцедес АМГ | 1:16.561 | + 0.340 | 553(C5) |
5 | Нико Хулкенберг | Рено | 1:16.843 | + 0.621 | 509(C5) |
6 | Алекс Албон | Торо Росо | 1:16.882 | + 0.661 | 489(C5) |
7 | Данил Квјат | Торо Росо | 1:16.898 | + 0.677 | 446(C5) |
8 | Карлос Саинц Јр. | Мекларен | 1:16.915 | + 0.692 | 473(C5) |
9 | Роман Грожан | Хас | 1:17.076 | + 0.855 | 407(C5) |
10 | Ландо Норис | Мекларен | 1:17.084 | + 0.863 | 400(C5) |
11 | Пјер Гасли | Ред Бул | 1:17.091 | + 0.870 | 439(C5) |
12 | Даниел Рикиардо | Рено | 1:17.114 | + 0.893 | 452(C5) |
13 | Кими Раиконен | Алфа Ромео | 1:17.239 | + 1.018 | 497(C5) |
14 | Ленс Строл | Рејсинг Поинт | 1:17.556 | + 1.335 | 336(C5) |
15 | Кевин Магнусен | Хас | 1:17.565 | + 1.344 | 403(C5) |
16 | Антонио Џовинаци | Алфа Ромео | 1:17.639 | + 1.418 | 425(C5) |
17 | Макс Ферстапен | Ред Бул | 1:17.709 | + 1.488 | 394(C3) |
18 | Серџо Перез | Рејсинг Поинт | 1:17.791 | + 1.570 | 289(C5) |
19 | Џорџ Расел | Вилијамс | 1:18.130 | + 1.909 | 299(C5) |
20 | Роберт Кубица | Вилијамс | 1:18.993 | + 2.772 | 268(C5) |
21 | Пјетро Фитипалди | Хас | 1:19.249 | + 3.028 | 61(C5) |
@МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
НАЈБРЗ КРУГ НА ТЕСТ СЕСИИТЕ