Вилхелм Бауер е победник трката во Ница-Маганоск-Ница, 85 километри, во тркачкиот автомобил Дајмлер "Феникс" на 21 март 1899 година. |
Mercédès Jellinek, 11 години. |
Сепак, тој не учествувал под неговото вистинско име, наместо тоа, се пријавувал под псевдонимот Мерцедес, името на неговата најстара ќерка, Мерцедес Јелинек. Емил Јелинек ќе продолжи да го користи псевдонимот на сите понатамошни трки, па името "Господин Мерцедес" често се слушнало низ тркачките кругови.
Во април 1900 година, Јелинек и DMG потпишаа договор за нарачка на нови автомобили, кои требаше да бидат изградени според негови спецификации и придвижувани од ново дизајниран мотор кој требаше да се нарече "Daimler-Mercedes".
На 22 Декември 1900 година, Јелинек го прими првото возило со новиот мотор, тркачки автомобил со 35КС (26kW) со низок центар на гравитација, лесен, но моќен мотор и саќе радијатор, развиен од главниот инженер на DMG, Вилхелм Мајбах.
Автомобилот можел да достигне максимални брзини до 90 км/ч и денес се смета за првиот модерен автомобил, и првиот Мерцедес. Неколку месеци подоцна, овој нов автомобил беше победник на речиси секој натпревар на кој се натпреваруваше на "Race Week" во Ница 1901 година, со што стана првиот вистински тркачки автомобил на Мерцедес.
DMG започна со продажба на марки со името Мерцедес во 1901 година и трговски го заштити на 23 јуни 1902 година.
Првиот Мерцедес 35КС пред испораката на Емил Јелинек во декември 1900 година. Првиот Мерцедес е признат како прв модерен автомобил, кој ја завршил ерата на автомобили кочии. |