Втора година по ред Ферари ја добива титулата за најмоќен бренд во светот од страна на Бренд Финансис, водечки меѓународен независен совет за оценување и стратегија на брендот. Со индекс на јачина на бренд (BSI) од 94,1 од 100, Ферари е на врвот на ранг-листата на само 12 брендови на кои им е доделена највисока оценка AAA+.
Презентиран денес за време на Светскиот економски форум во Давос, извештајот ја пресметува вредноста на брендот Ферари на 9,1 милијарди американски долари со раст на годишно ниво од 9%, поттикнат од позитивната продажба и целокупната јачина на брендот.
Глобалниот рејтинг се составува со помош на специјална методологија на индексот на јачина на брендот (BSI), земајќи ги предвид многу различни параметри, не само пазарната вредност на одредена марка.
Според чисто пазарна вредност, најбогатите брендови на крајот на 2020 година се Амазон (220,7 милијарди долари), Гугл и Епл.
Дејвид Хајг, извршен директор, Бренд финансии: "Олицетворение на луксузот, Ферари продолжува да восхитува и се посакува низ целиот свет, а неговата извонредна моќ на брендот го одразува тоа. Не е ни чудо што многу потрошувачи, кои можеби никогаш нема да поседуваат автомобил на Ферари, сакаат торба или часовник украсен со нивното лого, но исто така клучно е што раководството на компанијата има јасна визија за иднината на брендот и го задржува своето ексклузивно позиционирање со внимателно следење на производството на лиценцирање."
ФЕРАРИ ПОВТОРНО НА ПОЛ ПОЗИЦИЈАТА
1/22/2021 03:08:00 PM
0
Share to other apps