Повеќето тимови, презентациите на новите болиди ги направија со претходно снимени видеа кои беа пуштени на социјалните мрежи, но Алпин Ф1 беше достоен на традицијата.
Францускиот тим ги собра новинарите на вистинска церемонија во Париз, прикажувајќи го новиот A522, новата структура на тимот и новиот главен спонзор, BWT, кој ја донесе розова боја во Ф1 шампионатот.
BWT дојде во Алпин Ф1 заедно со новиот лидер на тимот Отмар Сафнауер. Американскиот инженер со романско потекло не одговараше на храбрите амбиции на раководството на Астон Мартин, па така тој се пресели во францускиот тим на кој му донесе не само долгогодишно искуство, туку и австриски спонзор.
Дизајнерите мораа да размислуваат за комбинацијата на сината алпин боја со розовата на BWT. На презентацијата беше прикажан резултатот на нивните напори. Изгледа необично, но ќе лесно ќе се препознава на патеките. И да, тимот се реши за два "дреса" еден стандарден и еден специјален.
Специјалниот розе дрес на BWT ќе биде употребен на отварањето на новата сезона, т.е. на првите две трки во Бахреин и Саудиска Арабија, а потоа доминантно синиот Алпин дрес ќе преземе во остатокот од 2022 сезоната.
Амбициите на Алпин се сериозни, но по неуспехот на не помалку грандиозните планови на Рено, тимот реши да ја смири топката. Всушност, никој се уште не знае каков ќе биде односот на силите во новата сезона.
Фернандо Алонсо и Естебан Окон повторно ќе се натпреваруваат во боите на Алпин Ф1. Минатиот јуни тимот веднаш го продолжи договорот со Окон на три години. Алонсо има договор за уште една сезона, но во неколку наврати изјави дека се вратил во Формула 1 за трета шампионска титула. Сезоната 2022 ќе игра важна улога за многумина, одредувајќи ја рамнотежата на силите за следните години.
Фернандо Алонсо, #14 : "Минатата сезона беше преодна за тимот, всушност, ние го возевме болидот од 2020 година. Сепак, успеавме да постигнеме фантастични резултати како победата на Естебан во Унгарија и мојот подиум во Катар."
"Оваа година сите во тимот се навистина полни со оптимизам. Сите во Енстон и Вири оваа зима работеа напорно, но нема да ја знаеме рамнотежата на силите додека сите болиди не излезат на патеката во Барселона. Сите во тимот со нетрпение го очекуваат овој момент!"
"А522 дефинитивно се разликува од технологијата на минатите генерации на Ф1 болиди. Направивме многу симулации за да ги анализираме информациите, но со нетрпение ги очекувам вистинските тестови каде што ќе научиме многу."
"Исто така, моето искуство и разбирање за минатогодишниот A521 ќе ми помогне да го приспособам A522 за да одговара на моите преференции, па затоа сум среќен."
Естебан Окон, #31: "Воодушевен сум што минатата година ја забележав мојата прва победа во Формула 1, но крајната цел е да победувам повторно и повторно, станувајќи шампион."
"Не знаеме колку ќе бидат конкурентни ривалите, па се концентрираме само на себе. Секогаш може да се слушнат гласини за односот на силите и за тоа кој тим ќе биде напред, но сега е тешко да се каже каква е ситуацијата во реалноста."
"Единствено што знам е дека имаме намера да нападнеме! Целта ни е по крајот на викендот да не се каеме и да постигнеме што е можно подобар резултат. Тоа е пристапот што планирам да го имам во оваа 2022 сезона."
Пeт Фрај, технички директор: "Како и секогаш со новите правила, сè започнува со чист лист. Наша работа е внимателно да ја проучуваме формулацијата на прописите, да разбереме што тие значат и потоа да ги толкуваме што е можно поефикасно во прифатливи граници."
"Колку повеќе луѓе се вклучени во проектот, толку повеќе идеи се појавуваат, толку повеќе аспекти можете да покриете. Промените во правилата секогаш отвораат интересни можности за програмерите, но во исто време, треба да дејствувате смислено и да останете реални."
"Новата регулатива поставува доста строги ограничувања. Се обидовме максимално ефикасно да се справиме со задачата, тимот успеа и сега треба да продолжиме понатаму."
"Ако зборуваме за болидот, оваа година секој тим се обидува да постигне најефикасна работа на подот: од една страна, тој е многу блиску до патеката, од друга страна, протокот на воздух кон овој дел од болидот треба да биде што е можно помалку турбулентен. Исто така, многу работа беше направена од механичарите во Вири, кои создадоа целосно нова погонска единица."
"Блиската соработка помеѓу специјалистите на Veery и Enstone ни овозможи да го постигнеме нејзиниот оптимален распоред, што ни овозможи послободно да ги конфигурираме преостанатите области на болидот и целосно да ги истражиме можностите својствени на новата регулатива."
Отмар Сафнауер, Тимски шеф: "Воодушевен сум што му се придружувам на BWT Alpine F1 како тимски директор. Благодарен сум на Лоран за довербата и се радувам на новиот предизвик. Знам многу за овој тим, бидејќи порано бевме ривали."
"Прво, знам колку е добар овој тим, и колку добар може да стане. Имаме двајца одлични возачи и време е да постигнеме резултати. Добро го познавам Естебан од две сезони со Форс Индија. Беше млад и неискусен, но талентиран и многу брз на патеката. Оттогаш стекна искуство, но брзината и талентот остануваат. Минатата година се чувствував горд кога ја забележа првата победа."
"Исклучителните квалитети на Фернандо се добро познати на сите. Неговото искуство е непроценливо. Верувам дека возачкото дуо на нашиот тим е едно од најсилните на гридот. Среќен сум што работам со Фернандо, вистинска легенда на нашиот спорт, и што ќе продолжам да работам со Естебан."
"Во оваа фаза од сезоната сите се возбудени и со нетрпение го очекуваат дебито на новите болиди. Формула 1 влегува во нова ера. Со нетрпение очекувам да го видам А522 на патеката и да видам колку напредок можеме да направиме како што ќе се одвива сезоната."
АЛПИН А522 - СТРАСТ, ИНОВАЦИЈА И ИЗВОНРЕДНОСТ
2/22/2022 12:12:00 AM
0
Share to other apps