Како што најавивме денес во Лондон се одржа состанокот на Комисијата на ФИА за Формула 1 на кој се разговараше за голем број важни прашања во врска со претстојната сезона.
Веднаш да кажеме, она што сите го очекуваа, резултати од анализата на последниот круг во Абу Даби остана тајна. Настрана од тоа, беа потврдени три трки со спринт квалификации
Претседателот на ФИА учествуваше во детална дискусија за настаните од Големата награда на Абу Даби во 2021 година. Повратните информации на Комисијата за поставените прашања ќе бидат вклучени во анализата на претседателот и во наредните денови тој јавно ќе го презентира акцискиот план и потребните измени.
По анализата на трите викенди со спринт квалификации во 2021 година и општото прифаќање дека форматот има позитивно влијание врз спортот, предложени се уште три вакви викенди во 2022 година.
Викенди со спринт формат ќе гледаме за време на Големите Награди на Елилија-Ромања, Австрија и Бразил.
Оваа бројка изгледа разумна со оглед на веќе големиот обем на работа на тимовите поврзани со преминот кон новите регулативи. Саботните спринт квалификации ќе го сменат своето официјално име во СПРИНТ.
Освојувач на ПОЛ ПОЗИЦИЈАТА ќе се смета возачот со најбрзото време во петочните квалификации.
Во СПРИНТ трката, осум возачи ќе добијат поени според шемата:
1. место - 8 поени,
2. место - 7 поени,
Веднаш да кажеме, она што сите го очекуваа, резултати од анализата на последниот круг во Абу Даби остана тајна. Настрана од тоа, беа потврдени три трки со спринт квалификации
2021 ГОЛЕМАТА НАГРАДА НА АБУ ДАБИ
Претседателот на ФИА учествуваше во детална дискусија за настаните од Големата награда на Абу Даби во 2021 година. Повратните информации на Комисијата за поставените прашања ќе бидат вклучени во анализата на претседателот и во наредните денови тој јавно ќе го презентира акцискиот план и потребните измени.
СПРИНТ
По анализата на трите викенди со спринт квалификации во 2021 година и општото прифаќање дека форматот има позитивно влијание врз спортот, предложени се уште три вакви викенди во 2022 година.
Викенди со спринт формат ќе гледаме за време на Големите Награди на Елилија-Ромања, Австрија и Бразил.
Оваа бројка изгледа разумна со оглед на веќе големиот обем на работа на тимовите поврзани со преминот кон новите регулативи. Саботните спринт квалификации ќе го сменат своето официјално име во СПРИНТ.
Освојувач на ПОЛ ПОЗИЦИЈАТА ќе се смета возачот со најбрзото време во петочните квалификации.
Во СПРИНТ трката, осум возачи ќе добијат поени според шемата:
1. место - 8 поени,
2. место - 7 поени,
3. место - 6 поени,
4. место - 5 поени,
5. место - 4 поени,
6. место - 3 поени,
7. место - 2 поени,
8. место - 1 поен.
4. место - 5 поени,
5. место - 4 поени,
6. место - 3 поени,
7. место - 2 поени,
8. место - 1 поен.
ПРОБЛЕМ СО СКРАТЕНИ ТРКИ
По 2021 Белгиското Гран При, кое под влијание на лошите временските услови, се одвиваше под безбедносното возило, комисијата ги одобри следните измени на спортските регулативи:
1. Нема да се доделуваат поени, освен ако лидерот не комплетира најмалку два круга без вистинско или виртуелно безбедносно возило.
2. Доколку лидерот извози повеќе од два круга, но помалку од 25% од планираното растојание на трката, само првите пет возачи ќе добијат поени според следната шема:
- 1 место - 6 поени,
- 2 место - 4 поени,
- 3 место - 3 поени,
- 4 место - 2 поени,
- 5 место - 1 поен.
3. Доколку лидерот има поминато 25% но помалку од 50% од планираното растојание на трката, поените ќе бидат доделени на следниов начин:
- 1 место - 13 поени,
- 2 место - 10 поени,
- 3 место - 8 поени,
- 4 место - 6 поени,
- 5 место - 5 поени,
- 6 место - 4 поени,
- 7 место - 3 поени,
- 8 место - 2 поени,
- 9 место - 1 поен.
4. Доколку лидерот поминал 50%, но помалку од 75% од планираното растојание на трката, поените ќе бидат доделени на следниов начин:
- 1 место - 19 поени,
- 2 место - 14 поени,
- 3 место - 12 поени,
- 4 место - 9 поени,
- 5 место - 8 поени,
- 6 место - 6 поени,
- 7 место - 5 поени,
- 8 место - 3 поени,
- 9 место - 2 поени,
- 10 место - 1 поен.
Сите промени на прописите мора да бидат одобрени од Светскиот совет за моторни спортови на ФИА.
1. Нема да се доделуваат поени, освен ако лидерот не комплетира најмалку два круга без вистинско или виртуелно безбедносно возило.
2. Доколку лидерот извози повеќе од два круга, но помалку од 25% од планираното растојание на трката, само првите пет возачи ќе добијат поени според следната шема:
- 1 место - 6 поени,
- 2 место - 4 поени,
- 3 место - 3 поени,
- 4 место - 2 поени,
- 5 место - 1 поен.
3. Доколку лидерот има поминато 25% но помалку од 50% од планираното растојание на трката, поените ќе бидат доделени на следниов начин:
- 1 место - 13 поени,
- 2 место - 10 поени,
- 3 место - 8 поени,
- 4 место - 6 поени,
- 5 место - 5 поени,
- 6 место - 4 поени,
- 7 место - 3 поени,
- 8 место - 2 поени,
- 9 место - 1 поен.
4. Доколку лидерот поминал 50%, но помалку од 75% од планираното растојание на трката, поените ќе бидат доделени на следниов начин:
- 1 место - 19 поени,
- 2 место - 14 поени,
- 3 место - 12 поени,
- 4 место - 9 поени,
- 5 место - 8 поени,
- 6 место - 6 поени,
- 7 место - 5 поени,
- 8 место - 3 поени,
- 9 место - 2 поени,
- 10 место - 1 поен.
Сите промени на прописите мора да бидат одобрени од Светскиот совет за моторни спортови на ФИА.