Италијанскиот печат, кој вообичаено остро ги критикува грешките на Ферари, не го "нападна" Чарлс Леклер за грешката на Пол Рикар.
Gazzetta dello Sport Ферари беше брз на француската патека, Леклер доминираше и Ред Бул имаше проблеми. Но, Чарлс ја заврши трката во заштитните бариери и Ферстапен забележа 25 поени. C’est la vie.
Леклер е талентиран возач, работи напорно, прави се што е во негова моќ. За жал, овој пат направи грешка, но веднаш ја препозна, заработувајќи искрено сочувство.
Ферстапен победи на трката иако неговиот болид не беше најбрз во Франција. Тешко е да се процени каков можеше да биде резултатот доколку не беше грешката на Леклер.
За да станете шампион, треба да победувате на трки и да не правите грешки. Ферстапен научи од грешките од минатото, станувајќи беспрекорен возач со текот на времето. Сега Леклер оди по тој пат.
Corriere dello Sport Секој фан на Ферари врескаше со Чарлс кога тој удри во бариерата. Никој не е совршен, но титулата секогаш оди кај оној што направил најмалку грешки.
Ферстапен доби огромна предност и сигурно оди кон втората титула. Леклер ќе носи заклучоци и нема да повторува грешки. Порано секогаш учеше од грешките, но сега поразот беше горчлив. Пред четири години, Ветел имаше слична несреќа во Хокенхајм додека водеше.
Лео Турини Сè уште не сме подготвени. Ова го кажувам како фан на Ферари кој го сака тимот. Сè уште не сме подготвени, мислам дека ваквиот тажен заклучок е неизбежен по настаните што се случија во Франција.
Дозволете ми да објаснам. Да, 2022 болидот на Ферари е многу добар. За жал, неиздржлив, но брз на патеки од секаков тип. За тоа зборуваат бројките. Еден американски сајт се потруди да пресмета колку ефикасно Ферари ги претвора резултатите од саботата во бодови на трката. Се покажа дека само Вилијамс на почетокот на 2000-тите со Монтоја и помладиот Шумахер имаа полош биланс од сегашниот на Ферари.
Сите знаат дека сум луд по Чарлс и го сметам за извонреден талент. Сигурен сум дека една ера ќе биде именувана по него. Но, оваа сезона Леклер направи две сериозни грешки на трките, а Ферстапен, ниту една. Ми беше жал што го видов Чарлс тажен по трката, но ја ценев неговата искреност.
Ставот на Чарлс ме потсети на епизодата со Михаел Шумахер во Монако во 1996 година, кога, откако стартуваше од Пол позицијата, го удри болидот во првиот круг. Михаел отиде кај новинарите и ја презеде целата вина, заштитувајќи го тимот.
Неизбежно е да ги споменеме и грешките на раководството на тимот, па дури и во Франција, првиот пит-стоп на извонредниот Саинц Јр. беше далеку од примерен. Тимот треба да се навикне да работи под огромен притисок, но последните настани покажаа дека се уште не сме подготвени за ова.
Сепак, останувам убеден дека тимот е на добар пат. Мислам дека нема да победиме оваа година. Но, ние треба да го собереме најдоброто што го имаме, почнувајќи од Леклер, а не да започнеме политичка битка за апсурдни реформи во 2023 година. Се надевам дека Џон Елкан ќе си ја заврши работата. За неколку дена треба да победиме на трката во Унгарија.
Критиките стигнуваат од сите страни. Претходно споменатиот помлад Шумахер, Ралф, од страна на Лео Турини, исто така го критикуваше Ферари по завршувањето на трката во Франција.
Тој верува дека Ферари му помага на Макс Ферстапен да ја освои втората последователна шампинска титула преку сопствени грешки.
"Патот на Ферстапен до втората титула не само што е јасен, туку е и трасиран од Ферари. Гледаме грешки на возачите и тимот, а овој магичен круг никако не престанува. Овој пат, Чарлс Леклер ја пропушти победата."
"Она што ме радува оваа година се новите прописи, благодарение на кои борбата стана повозбудлива. Секако, Мерцедес АМГ жали за промената, бидејќи се појавија други фаворити. Инаку, погрешна е идејата дека разликите не се намалени. Едноставно некои тимови прават полоша работа од другите."
ИТАЛИЈАНСКИОТ ПЕЧАТ ЗА ГРЕШКАТА НА ЛЕКЛЕР
7/25/2022 08:56:00 PM
0
Share to other apps