На страниците на La Gazzetta dello Sport, организаторот на Италијанското Гран При, претседателот на автомобилскиот клуб Милан, Џеронимо Ла Руса, побара извинување од Ветел.
"Овие зборови се навредливи за претседателот на Републиката и за сите нас. Му благодариме на претседателот Матарела што дојде во Монца на 100-годишнината од колото. Покрај тоа, овие авиони беа првите кои користеа 25% биогориво, што е важен експеримент за цивилната авијација.
"Секогаш ме учеа дека претседателот на републиката треба да се слуша, а не да се коментира, особено ако си гостин на странска држава. Летовите на аеробатскиот тим Frecce Tricolori се гордост на Италија. Штета што шампионот кој ја забележа својата дебитанска победа во Монца го кажа тоа што го кажа. Тој може само да му се извини на претседателот и на сите Италијанци."
Тимот на Алпин планира да организира тест сесија во тринеделната пауза до трката во Сингапур со минатогодишниот болид А521, но деталите не се прецизирани. Како што дознава новинарот Рори Мичел, на тестовите ќе учествуваат четворица возачи.
Тест сесијата ќе се одвива на Хунгароринг, а како возачи ќе бидат Ник де Врис, Џек Дуан, Колтон Херта, Мик Шумахер и
Де Врис го импресионираше тимот со својот настап во Монца, а Алпин е подготвен сериозно да размисли за неговите услуги. Што се однесува до Џек Дуан, неговото име веќе се споменува во листата на потенцијални кандидати, но, најверојатно, тестовите на Австралиецот ќе бидат своевидна награда за добра сезона во Формула 2.
Мик Шумахер најверојатно нема да продолжи со тимот на Хас по крајот на оваа сезона, па потенцијалниот договор со Алпин би можел да биде последната можност за Мик да остане во Ф1.
Најмногу изненадува учеството на Себастијан Ветел, кој најави пензионирање на крајот на сезоната. Сепак, по срамната загуба на Алонсо и Оскар Пјастри, на Алпин му треба гласна сензација за да си го врати угледот. Затоа, тимот можеби ќе се обиде да го убеди Фетел да не ја заврши кариерата и да потпише договор.
Себастијан Ветел има добри односи со извршниот директор на Рено, Лука де Мео, кој беше шеф на одделот за маркетинг на Фиат во годините кога германецот се натпреваруваше со Ферари.
Покрај тоа, Себастијан е пријател со тимскиот шеф на Алпин, Отмар Шафнауер, кој е главниот виновник што се приклучи на Астон Мартин. Можеби добриот личен однос ќе доведе до фактот дека Себастијан ќе го видиме на гридот и во 2023 година.
UPDATE: Новинарот на РејсингЊуз365 ретерираше од претходните најави и објави ажурирана верзија на статијата во која се вели дека Себ нема да тестира за тимот на Алпин. Што е некако логично, бидејќи сеуште е под договор со Астон Мартин. Ако сакаат од Алпин да го видат на дело во својот болид ќе треба да почекаат на завршување на неговиот договор.