Тимот на Ферари го претстави својот нов официјален партнер, познатата данска компанија Bang & Olufsen, производител на премиум аудио опрема. Логоата на компанијата ќе се појават на болидите на Чарлс Леклер и Карлос Саинц Јр.
Бенедето Виња, извршен директор на Ферари: "Воодушевени сме што Bang & Olufsen ни се придружи како официјален партнер. Речиси еден век оваа компанија се смета за симбол на највисоките достигнувања во аудио технологијата во комбинација со одличен дизајн."
"Како и Ферари, Bang & Olufsen поставува стандарди во својата област, поместувајќи ги границите на она што е можно преку постојано истражување и развој. Нашите две компании имаат многу заедничко, така што имаме големи очекувања за нашето партнерство."
Новиот болид на Ферари, SF-23, досега го виделе само инженерите на италијанскиот тим кои се ангажирани во неговото склопување и подготовка за утрешната презентација, но италијанскиот печат пишува дека тој има поинаков облик на страничните отвори за ладење, потесен заден крај, надградени менувач и областа околу дифузорот.
Главниот фокус на инженерите беше насочен кон подобрување на издржливоста на турбината и MGU-H, што како индиректна последица имало одредено зголемување на моќноста на погонската единица. За колку ќе покаже праксата, која е многу поважна од теоријата!
Се очекува веднаш по утрешната презентација на SF-23, тимот да спроведе кратко 15-километарско "загревање" на новиот болид во Фиорано. Тимот дејствуваше по истото сценарио и пред една година со воведувањето на F1-75.
Следниот ден, на 15 февруари, ќе има официјален филмски ден, кога на возачите на тимот ќе им биде дозволено да возат до 100 километри, но со специјални демонстративни гуми на Пирели.
Фредерик Васер за прв пат ќе учествува на утрешната презентација како тимски шеф, но сите останати претставници на највисокото раководство на тимот ги задржаа своите позиции. Лоран Мекис останува спортски директор на тимот, Енрико Кардиле е задолжен за одделот за аеродинамика, а Енрико Гуалтиери е задолжен за одделот за изградба на мотори.
Во меѓувреме и Мерцедес АМГ си доби нов спонзор, а тоа е канадска компанија за финансиски услуги специјализирана за обработка на електронски плаќања, Нувеи. Нивното лого ќе се појавува на кацигите и комбинезонот на возачите и механичарите, како и на тимските униформи.
Тото Волф, тимски шеф: "Пред почетокот на сезоната, задоволни сме да го пречекаме Нувеи како долгогодишен партнер. Компанијата има репутација на лидер во својата област и присуство на светските пазари."
ДЕН ПРЕД ПРЕЗЕНТАЦИЈАТА НА SF-23, НОВ СПОНЗОР И НАЈНОВИТЕ ГЛАСИНИ
2/13/2023 02:17:00 PM
0
Share to other apps