Британецот беше за три десетинки побрз од Макс Ферстапен и Луис Хамилтон, кои беа втор и трет во оваа воведна сесија од викендот на Каталуња.
Норис ја покажа вистинската моќ на Мекларен, но неговиот тимски колега заврши половина секунда зад него. Дали беа на различни тест програми? Најверојатно, да.
Придружете ни се во нашата ВАЈБЕР група, најбрзиот начин да дојдете до информации поврзани со Формула 1 шампионатот.
СТРИМ ОД ВТОРИОТ ТРЕНИНГ, 17:00 МК, ЌЕ БИДЕ ПОСТИРАН НА ВООБИЧАЕНИОТ НАЧИН И ВО НАШИТЕ ВАЈБЕР И ТЕЛЕГРАМ ГРУПИ.
Карактеристиките на патеката ја прават совршено место за тимовите да ги спроведат своите главни тестови. Каталуња е често совршена патека за тестирање на вистинските перформанси на болидите.
Од оваа трка започнува важноста на новата техничка директива за флексибилноста на предното крило, една од клучните точки на викендот, а можеби и на самата сезона.
Иако имаше малку неочекуван куриозитет: Ферари, Ред Бул, Вилијамс, Астон Мартин, Хас, Рејсинг Булс и Заубер дебитираа со нови крила за овој викенд, но Мекларен, Мерцедес АМГ и Алпин не го сторија тоа.
Подетално, работите ќе се разјаснат на втората тренинг сесија, која е закажана за 17 часот! На првата тренинг сесија имаше две промени. Рио Хиракава го презеде воланот на болидот на Естебан Окон во Хас, додека Виктор Мартинс го имаше своето деби на официјална сесија во Формула 1 во Вилијамс, привремено заменувајќи го Алекс Албон.
Инженерите експериментираа со конфигурации на болидите, а возачите работеа со сите видови смеши на Пирели на кратки и долги стинтови.
Поради изобилството на болиди на патеката, сообраќајот беше проблем за многумина, но немаше сериозни инциденти. Хиракава влезе во чакалот покрај 10-от свиок, Хаџар речиси се судри со Хамилтон, Расел излета од патеката, но без последици за болидите.
Температурата на асфалтот беше многу висока за време на оваа сесија. Нешто што треба да се има предвид за овој викенд. Воздухот се загреа до 30 степени, но асфалтот беше загреан околу 50-от степен, според податоците обезбедени од Формула 1.
Вообичаено, тимовите подготвуваат цели комплекси од надградби за трката во Барселона. Позната е изреката,болид кој е брз во Каталуња, тој ќе се справи добро и на повеќето други патеки.
Но, во 2025 година ситуацијата не е баш вообичаена, бидејќи токму од оваа трка ФИА воведува построги барања за флексибилност на предните крила, па затоа пред сè беше потребно да се реши проблемот со адаптирање на овој најважен елемент на аеродинамиката, а сите други ќе бидат решени во од.
Барем ова важеше за врвните тимови, кои целосно ги искористија сивите зони на техничките прописи.
Интересно е што на почетокот од тркачкиот викенд во Шпанија, девет од десет тимови пријавија некаков вид техничка надградба, но само Мекларен не пријави никакви промени, иако се веруваше дека флексибилните предни крила на болидите MCL39 се веројатно најсомнителни. Најверојатно предното крило користено во Имола било со новите спецификации.
ПРИЈАВЕНИ НОВИТЕТИ ЗА КАТАЛУЊА