Австриското Гран При ја отвора европска серија од шест трки што ќе продолжи до крајот на летото.
Четири од трките, Австрија - Велика Британија и Белгија - Унгарија ќе бидат една по друга, но кога можете да стигнете од една патека до друга за неколку часа и нема проблеми со временските зони, нема големи проблеми.
Патеката се наоѓа на Алпите на надморска височина од околу 660 метри. Таа има STOP/GO карактеристики, со висока просечна брзина, висока максимална брзина и средно побарување во однос на потисната сила.
Таа е спој на брзи правци со бавни и средно брзи свиоци, т.е. основата ја чинат 4-те правци кои завршуваат со остри свиоци, што значи дека добрата тракција и максималната брзина на правците се главните фактори за што побрз круг.
ПРИДРУЖЕТЕ НИ СЕ ВО НАШАТА ВАЈБЕР ГРУПА, НАЈБРЗИОТ НАЧИН ДА ДОЈДЕТЕ ДО ВИСТИНСКИТЕ ИНФОРМАЦИИ ОКОЛУ Ф1 ШАМПИОНАТОТ.
КЛИК ТУКА ЗА ДА СЕ ПРИДРУЖИТЕ
СТРИМ ОД ТРКАТА, 15:00 МК, ЌЕ БИДЕ ПОСТИРАН НА ВООБИЧАЕНИОТ НАЧИН, И ВО НАШИТЕ ВАЈБЕР И ТЕЛЕГРАМ ГРУПИ.
Има три места каде максимално се оптоваруваат сопирачките, но времето кое возачите остануваат со ногата на сопирачката е релативно ниско и се проценува на околу 9 секунди.
Сопирањето е во блиски интервали и тоа го отежнува ладењето на сопирачките, но и поради присуството на поредок воздух.
Патеката нуди повеќе можности за претекнување, не само поради присуството на три ДРС-зони, туку и нејзината широчина од 12 метри.
Сепак, главната можност за претекнување е третиот свиок (Ремус), каде што возачите по наглото сопирање се движат низ овој свиок во прва или втора брзина.
Како контраст на него е 9-от свиок (Ринт), кој возачите го поминуваат во шеста брзина и ги бараат лимитите на нивниот болид и нивната решителност.
Големата Награда на Австрија се состои од 71 круга поради кратката должина на патеката. Пирели ги номинираше најмеките смеши од својот опсег.
На хартија, најбрзата стратегија се чини дека е со две застанувања во бокс, со почетен стинт на жолти, потоа префрлување на бели, за крај повторно назад на жолтите гуми. Или за оние кои имаат на располагање два комплети бели гуми, уште еден стинт на наjтврдата смеша за оваа трка, C3.
Стратегијата со едно застанување за промена на гуми е донекаде возможна, но ако има излегување на БВ, некои може да се обидат со три застанувања во бокс. Сепак овие опции не може да бидат главна стратегија за трката.
Марио Изола, Пирели: "На толку кратка патека во однос на времето по круг, обично се гледаат многу мали разлики што ги одделуваат болидите, а тоа беше случај и во Q1, каде што сите 20 возачи беа разделени во само една секунда. Тоа само го прави последниот круг на Ландо во Q3 уште поимпресивен."
"Можеме да очекуваме блиска борба во трката, дури и ако Мекларен очигледно стартува како фаворит. Што се однесува до стратегијата, веруваме дека две застанувања се најбрзиот избор, возејќи ги жолтите и белите гуми."
"Едно застанување е можно, со оглед на тоа што деградацијата на гумите е доста ниска, всушност веројатно дури и пониска од очекуваното, но на хартија е сепак значително побавна, за околу седум секунди."
"Покрај тоа, престигнувањето е дефинитивно можно на оваа патека бидејќи има три ДРС зони. Не вреди ништо што возачите од три тима, Астон Мартин, Рејсинг Булс и Алпин, имаат еден сет бели и еден жолти гуми на располагање, додека дуото на Хас ќе има два сета на бели и еден сет на жолти гуми."
Патеката во Силверстоун, каде што следната недела ќе се одржи 12-тата трка од 2025 сезоната, многу тимови ја нарекуваат домашна. Но, само Ферари во Монца и Ред Бул во Шпилберг имаат навистина ексклузивни домашни трки.
Оваа година, Ред Бул не е во трката за титулите. Тимот е четврти во Шампионатот на конструктори, а трет во шампионатот на возачи. Сè уште има шанса да се опорави, повеќе од половина од сезоната е пред нас, но пред една година Мекларен ја презеде иницијативата и оттогаш се еден чекор пред своите ривали.
Неколку часа пред почетокот на Австриското Гран При, прес-службата на Ферари објави кратко соопштение во кое објави дека Фред Васер го напуштил Шпилберг, а неговата улога денес ја презема Жером д’Амброзио.
"Денес, Фредерик Васер нема да биде на патеката, бидејќи мораше да се врати дома од лични причини. Ќе го претставува неговиот заменик, Жером д’Амброзио."
Засега не се познати дополнителни детали за причините што го принудиле францускиот менаџер да ја напушти Австрија за да се врати дома, но најверојатно шефот на Ферари ќе биде на своето место за следниот викенд во Силверстоун.
Петокот и саботата беа топли и суви во Шпилберг, а денес се очекува да биде најжешкиот ден од викендот.
Возачите ќе го започнат формацискиот круг во 15:00 часот. Дотогаш воздухот ќе се загрее до 32 степени со сончево време. Веројатноста за врнежи за време на трката не е поголема од 5%.
Формула 1 и промотерот на Големата Награда на Австрија го продолжија договорот за настанот до 2041 година.
Стефано Доменикали, извршен директор на Формула 1: "Австриската трка долго време има посебен статус во календарот на Формула 1 и ми е драго што сега ја обезбедивме нејзината долгорочна иднина."
"Визијата и страста на Дитрих Матешиц донесоа инвестиции и внимание кон оваа трка. Секоја година, враќањето на прекрасните штаерски планини е врвен настан, генерирајќи неверојатни емоции кај возачите, тимовите и фановите, создавајќи уникатна атмосфера."
"Би сакал да ја изразам мојата искрена благодарност до Марк Матешиц, Томас Хуберал и неговиот тим за нивната посветеност, како и до неверојатните австриски фанови чиј ентузијазам и лојалност ја одбележуваат оваа легендарна трка."
ДЕН ЗА ТРКА, НАЈАВА НА АВСТРИСКОТО ГРАН ПРИ
6/29/2025 10:31:00 AM
0
Share to other apps