Мохамед бин Сулејем, Претседателот на ФИА, ја промовира идејата за враќање на атмосферските V8 мотори во Формула 1 од почетокот на годината, заменувајќи ги хибридните погонски единици.
Досега немало конкретни дискусии, но инсајдерот Џо Савард известува дека тимовите ќе разговараат за евентуално преминување на V8 мотори во септември.
"Мохамед бин Сулејем се обидува да ги убеди производителите да се согласат со промената на регулативата за моторите пред крајот на следниот циклус, кој е закажан да трае од 2026 до 2030 година, со премин кон новата регулатива во 2031 година", пишува Џо Савар.
"Некои производители се отворени за поевтини, поедноставни мотори, додека други инсистираат дека веќе инвестирале и сакаат да видат поврат на инвестицијата пред да се премине на нови идеи."
Ауди, Хонда и Мерцедес, кои следната сезона ќе снабдуваат погонски единици на шест од единаесетте тима, се изјаснија против предлогот за предвремена промена на прописите за мотори.
Мерцедес и Ферари се двата најголеми играчи на пазарот, бидејќи ќе испорачуваат погонски единици на седум тима во 2026 година. Со оглед на тоа што Ауди и Хонда исто така сакаат да се држат до тековните прописи, има мали реални шанси за промена, иако некои производители сакаат да ја остават вратата отворена за порана промена на правилата ако нивните мотори за 2026 година се покажат како неконкурентни.
Овој прагматичен пристап значи дека поддршката за промените во регулативата би можела да се зголеми откако ќе стане појасна состојбата со моторите во 2026 година.
Најновиот предлог е Формула 1 да премине на V8 мотори, но времето е од суштинско значење. Прописите за погонските единици за 2026 година беа финализирани кон средината на 2022 година, па преминот на нови правила е малку веројатен пред 2030 година.
Некои производители можеби се подготвени да се откажат од 2030 година ако се појави поатрактивна формула за погонски единици. За да се променат прописите во 2030 година, договор треба да се постигне до следното лето.
Потребно е брзо да се дејствува по ова прашање, бидејќи има и други компании кои можеби сакаат да бидат вклучени во Формула 1 во 2030 или 2031 година и треба да почнат да ги планираат своите потези.
Ќе има состанок во септември за да се разговара за овие прашања, но јасно е дека веќе се во тек дискусии за тоа какви сојузи ќе се формираат пред да започнат разговорите.
Беше интересно да се види шефот на Ферари, Џон Елкан, како има неколку состаноци со Тото Волф од Мерцедес АМГ за време на тркачкиот викенд во Будимпешта.
ВРАЌАЊЕ КОН V8 АТМОСФЕРСКИ ТУРБО МОТОРИ , ДАЛИ Е ВОЗМОЖНО?
8/11/2025 08:29:00 PM
0
Share to other apps