Долго време се чекаше, но денес се беше официјализирано. Мерцедес АМГ ја објави возачката постава за 2026 година, и како што се очекуваше, таа ќе остане иста. Џорџ Расел и Кими Антонели ќе продолжат да возат за сребрените стрели и следната сезона.
До денес, Мерцедес АМГ беше еден од ретките тимови што ја немаше објавено возачката постава за 2026 година. Договорите и на Џорџ Расел и на Андреа Кими Антонели завршуваа оваа година, но Тото Волф не брзаше да ги потпише нивните обнови.
Што се однесува до младиот Италијанец, неговиот континуитет беше повеќе од очигледен, тој е личен облог на Волф, и иако резултатите во неговата дебитантска година можеби не се она што се надеваше, на само 18 години, се предвидува дека ќе има одлична иднина во Формула 1.
Ситуацијата на Расел беше многу поинаква. Во текот на сезоната имаше многу шпекулации за неговата иднина, особено поради јасниот интерес на Волф за Ферстапен.
Сепак, откако беше потврден континуитетот на Холанѓанецот во Ред Бул, Мерцедес АМГ и Расел беа предодредени да се договорат.
Сега само Ред Бул, Рејсинг Булс и Алпин имаат слободни места, само четири возачи на гридот се без договори.
"Џорџ и Кими се покажаа како солидно партнерство и возбудени сме што ќе го продолжиме нашето заедничко патување", рече Волф во соопштението.
"Потврдувањето на нашиот состав на возачи отсекогаш беше само прашање на кога, а не дали. Сакавме да не брзаме, правилно да ги водиме преговорите и да се осигураме дека сите страни се задоволни. Задоволен сум што го направивме тоа."
"Сега го насочуваме вниманието кон последните шест трки од сезоната, борбата за второто место во Шампионатот на конструктори и кон новата ера во Ф1 во 2026 година."
"Следната година ќе ја одбележиме мојата десетта година откако потпишав договор со Мерцедес АМГ во 2017 година. Досега имав многу долга и успешна соработка со тимот и едвај чекам да видам што носи иднината, особено бидејќи се впуштаме во една од најголемите промени во регулативата во историјата на спортот. Сите сме неверојатно фокусирани да направиме успех и, во мој личен случај, да градиме врз она што беше мојата најдобра сезона во Ф1 досега", сподели Расел.
Должината на новиот договор е впечатлива: само 2026 година, барем официјално. Во време кога повеќегодишните договори се во мода, Мерцедес АМГ ги обнови договорите на своите возачи само за една сезона, оставајќи ја вратата отворена за 2027 година.
Волф беше претпазлив и, свесен дека следната сезона сè може да се промени и дека може да го има најпосакуваниот возач, Макс Ферстапен.
Следната сезона ќе се воведат целосно нови регулативи. Тимовите со месеци ги развиваат своите болиди и погонски единици за овие нови регулативи, а гласините од падокот сугерираат дека Мерцедес АМГ ќе го има најдобриот болид и најдобрата погонска единица.
Ова е сосема спротивно од она што се зборува за Ред Бул, кој ќе дебитира како производител на погонски единици со помош на Форд, а гласините воопшто не се позитивни за нив. Доколку гласините се покажат како точни, би можеле да бидеме сведоци на последната сезона на Макс Ферстапен со австрискиот тим.
Потегот на Мерцедес АМГ не само што ја држи вратата отворена за Ферстапен, туку и активира аларм низ целиот падок. Доколку 2026 година ги потврди промените во хиерархијата што многумина ги очекуваат, договорите што сега изгледаат цврсти би можеле да станат проблематични.
Новите технички прописи, неизвесноста околу погонските единици и возраста и незадоволството на неколку возачи значат дека 2027 година се оформува како година на можности.
Никој не сака да остане без место, а сите ќе го сакаат најдоброто место. Освен она што се случува со Ферстапен и Мерцедес АМГ, како клучни играчи би можеле да бидат и Ферари, Астон Мартин, Мекларен.
Во Ферари, и Хамилтон и Леклер се незадоволни од перформансите на тимот. Хамилтон ја доживува својата најлоша сезона во Формула 1, и ако не се врати на победничките патеки до 2026 година, на 41 година, пензионирањето би можело да биде на повидок.
Леклер, од своја страна, отсекогаш се колнел на вечна љубов кон Ферари, но неговото трпение е истечено, и по осум години во Маранело без можност да се бори за титула, можеби ќе дојде време да побара друг тим.
Во Астон Мартин, клучот е кај Фернандо Алонсо. Шпанецот отворено зборуваше за можно пензионирање на крајот од 2026 година, особено ако болидот му дозволи повторно да се бори за врвот. Пензионирањето на Алонсо би оставило празно место во Астон Мартин, кое би можело да биде многу посакувано.
И, иако во моментов изгледа малку веројатно, Мекларен би можел да остане без возач до 2027 година. Неодамнешните одлуки на тимот кои му користеа на Ландо Норис во борбата за шампинската титула кај возачите создадоа незадоволство кај Оскар Пјастри.
Доколку Австралијанецот смета дека тимот од Вокинг работи против него, би можел да бара тим каде што ќе се чувствува поудобно за да се бори за титулата.
Ако моменталната ситуација сугерира нешто, тоа е дека моментално најбрзите пет тима, би можеле да ја дочекаат 2027 година со барем едно слободно возачко место. Ситуација што ја прави претстојната сезона многу интересна на трансфер пазарот.
Комбинацијата од кратки договори, нови регулативи, ветерани возачи кои се ближат кон крајот, млади возачи кои го бараат своето место и возачи кои бараат подобра иднина носат голема неизвесност.
Со Ферстапен како катализатор, 2027 година се оформува како вистинска бура над Ф1 хоризонтот.
ДОЛГО ВРЕМЕ СЕ ЧЕКАШЕ, НО ДЕНЕС СЕ БЕШЕ ОФИЦИЈАЛИЗИРАНО
10/15/2025 09:04:00 PM
0
Share to other apps