По големото изненадување на првиот тренинг, работите се вратија во нормала во Сингапур, каде што Мекларенот на Оскар Пјастри го предводеше поредокот на втората тренинг сесија.
Австралијанецот беше десетинка и пол побрз од Ферстапен и Алонсо, а возачот на Рејсинг Булс, Исак Хаџар, го освои второто место со малку подоцнежен круг на втората тренинг сесија, која беше речиси 22 под црвени знамиња.
Ландо Норис беше петти, половина секунда зад својот тимски колега, но и инцидент со Чарлс Леклер во боксевите.
ПРИДРУЖЕТЕ НИ СЕ ВО НАШИТЕ ВАЈБЕР И ТЕЛЕГРАМ ГРУПИ, НАЈБРЗИОТ НАЧИН ДА ДОЈДЕТЕ ДО ВИСТИНСКИТЕ ИНФОРМАЦИИ ОКОЛУ Ф1 ШАМПИОНАТОТ.
ВАЈБЕР - КЛИК ТУКА ЗА ДА СЕ ПРИДРУЖИТЕ
ТЕЛЕГРАМ - КЛИК ТУКА ДА СЕ ПРИДРУЖИТЕ
СТРИМ ОД САБОТНИОТ ТРЕНИНГ, 11:30 MK, И КВАЛИФИКАЦИИТЕ, 15:00 МК, ЌЕ БИДЕ ПОСТИРАН НА ВООБИЧАЕНИОТ НАЧИН НА НАШИОТ БЛОГ, КАКО И ВО НАШИТЕ ВАЈБЕР И ТЕЛЕГРАМ ГРУПИ.
За почетокот на оваа втора сесија, единствената која се одржува во ноќни услови, имавме спротивен избор на гуми за почеток. Сите девет тима што користеа бели гуми на првиот тренинг се одлучија за жолти гуми, додека возачите на Астон Мартин излегоа на белите пневматици на Пирели.
Во оваа порепрезентативна сесија, возачите на Мекларен беа убедливо најбрзите болиди на патеката. Ландо Норис и Оскар Пјастри беа разделени во само седум илјадити делови од секундата, а по нив следуваше Луис Хамилтон, кој се чувствува поудобно во болидот на Ферари.
Џорџ Расел го имаше првиот судир со бариерите. Британецот го оштети предното крило, самостојно успеа да се врати во својата гаража, но црвените знамиња беа развеани поради расфрланите карбоски остатоци.
Сесијата продолжи со преостанати половина час, а возачите излегоа на патеката на црвените гуми за квалификациски кругови. Единствено болидите на Ферари беа на жолтите гуми, но останатите веќе беа на најмеката смеша достапна за овој викенд.
Астон Мартин повторно покажа дека се снаоѓа многу добро, со оглед на тоа што Алонсо ги обои двата сектори во виолетова боја, но немаше можност да го заврши третиот.
Инцидентот во кој беше вклучен Лиам Лосон, кој изгуби контрола врз својот болид кога поминуваше врз рабниците на шиканата пред последните два свиоци, донесе ново развејување на црвените знамиња.
Водечки на табелата беше Естебан Окон во Хас, со време од 1:31.480. По уште една долга пауза, кога беше донесена одлука за рестарт на акцијата, повторно се случи стампедо на пит-линијата, при што Норис се најде во позиција да биде удрен од Чарлс Леклер при излегувањето од неговата гаража.
Механичарите на Мекларен, потпомогнати од некои на Ферари, мораа да го вратат болидот на Британецот во боксот во прилично надреален инцидент што предизвика истрага на стјуардите.
Конечно, имавме можност да проследиме брзи кругови, но до крајот беа останати уште десетина минути. Фернандо Алонсо го презеде водството со црвените гуми, бележејќи три виолетови сектори, но Ферстапен беше најбрз во вториот, но доволно да го преземе водството за 0.020 делови од секундата.
Сепак, Оскар Пјастри беше најбрз во третиот сектор, што му донесе предност од десетинка и пол пред Ферстапен и Алонсо. Изненадувањето дојде од Исак Хаџар, кој со болидот на Рејсинг Булс го забележа второто најбрзо време, со малку подоцнежен брз круг.
На крајот Макс заврши трет, Фернандо четврти, а Норис петти, половина секунда зад својот тимски колега. Шести беше Ленс Строл во другиот Астон Мартин, а Окон седми, пред Саинц Јр. осми.
Двата возачи на Ферари го комплетираа поредокот на најбрзите 10 возачи, со Леклер деветти, а Хамилтон десетти, но Британецот го забележа своето најдобро време на жолтите гуми, откако не можеше да го заврши својот круг на најмеката смеша.
ОСКАР НАЈБРЗ, НОРИС И ЛЕКЛЕР СЕ СУДРИЈА ВО БОКСЕВИТЕ
10/03/2025 01:43:00 PM
0
Share to other apps




