Мекларен е првиот тим кој официјално го презентираше својот најнов болид, кој ја носи ознаката MP4-29. Продолжува трендот на необични носеви, а секој тим има свое толкување како треба да биде направен во согласност со новите технички прописи. Ерата на атмосферските V8 мотори во Формула 1 е минато време, а иднината се новите софистицирани погонски единици, составени од 1.6 V6 мотори, кои на уникатен начин се надополнети со турбо компресор и најмоќниот до сега систем за обновување на кинетичката енергија ЕРС.
Овие нови прописи ќе им овозможат на тимовите да ги подигнат на ново повиско ниво, традиционални мотори со внатрешно согорување и електрична енергија. Мекларен, исто така, се соочува со период на динамични промени, не само со предизвикот на новите екстремни технички прописи, туку и со стратешки предизвици за реорганизација и склучување нови партнерства. Ова ќе биде последната сезона со моторите на Мерцедес-Бенц, 20-та по ред, пред да започне новата историја со Хонда од 2015 година. При оваа презентација, забележително е што на болидот нема нов стратешки партнер, а на болидот доминира сребрено-сивата боја.
Во Мекларен сериозно се посветиле на констрирање на победнички болид, кој би бил одговор на разочарувачката за нив 2013 сезона. Новиот МП4-29, е одговор на нивните толкувања на новите прописи. Но, тоа е болид кој потенцијално ќе биде подложен на повеќе технички промени во текот на една сезона од било кој друг болид во долгата и славни историјата на Мекларен.
Предизвик за 2014 е да се изгради брз и издржлив боолид. Во тоа ќе помогнат возачите, искусниот, Џенсон Батон, 2009 Ф1 Шампион, кој ја има својата петта сезона во Мекларен и неискалениот талент на Кевин Магнусен, кој пристигнува во Формула 1 како Шампион од Рено 3.5 серијата
MP4-29 ТЕХНИЧКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
Chassis
Monocoque - Carbon-fibre composite incorporating driver cockpit controls and fuel cell.
Safety structures - Cockpit survival cell incorporating impact resistant construction and penetration panels, front impact structure, prescribed side impact structures, integrated rear impact structure, front and rear roll structures.
Bodywork - Carbon-fibre composite. including engine cover, sidepods, floor, nose, front wing and rear wing
Driver-operated drag reduction system.
Front suspension - Carbon-fibre wishbone and pushrod suspension elements operating inboard torsion bar and damper system.
Rear suspension - Carbon-fibre wishbone and pullrod suspension elements operating inboard torsion bar and damper system.
Weight - Overall vehicle weight no more than 690kg without fuel.
Weight distribution between 45.5% and 46.5%
(Subject to tyre weight adjustments and axle weight limits).
Electronics - McLaren Applied Technologies. Including chassis control, engine control, data acquisition, alternator, sensors, data analysis and telemetry.
Instruments - McLaren Applied Technologies dashboard.
Lubricants and fluids - Mobilith SHC™ 1500 Grease – high-temperature drive-shaft tripod lubrication; Mobilith SHC™ 220 Grease – low rolling-resistance ceramic wheel bearing lubrication; Mobil SHC™ Hydraulic Oil – high-pressure, high-temperature hydraulic fluid used for driver, transmission and power-unit control actuators.
Brake system - Akebono calipers and master cylinders
Akebono ‘brake by wire’ rear brake control system
Carbon discs and pads.
Steering - McLaren Racing power-assisted.
Tyres - Pirelli P Zero.
Race wheels - Enkei.
Radio - Kenwood.
Paint - AkzoNobel Car Refinishes system using Sikkens products
Power Unit
Type - Mercedes-Benz PU106A Hybrid. Minimum weight 145 kg.
Primary PU components - Internal Combustion Engine (ICE)
Motor Generator Unit – Kinetic (MGU-K)
Motor Generator Unit – Heat (MGU-H)
Energy store (ES)
Turbocharger
Control electronics.
Internal Combustion Engine
Capacity - 1.6 litres;
6 Cylinders;
Bank angle 90 degree vee angle;
No. of valves 24;
Max speed 15,000 rpm;
Max fuel flow rate 100kg/hour (above 10,500 rpm); Fuel consumption 100kg ‘lights to flag’ regulated fuel capacity limit;
Fuel injection 500bar direct injection, single injector per cylinder; Pressure charging Single-stage compressor and exhaust turbine, common shaft.
Lubricant - Mobil 1™ Engine Oil – high-protection low-friction lubricant and coolant, for high durability and improved fuel economy.
Fuel - Exxon Mobil High Performance Unleaded (5.75% bio fuel)
Energy Recovery System
Architecture - Integrated Hybrid energy recovery via Motor Generator Units
Crankshaft coupled electrical MGU-K
Turbocharger coupled electrical MGU-H.
Energy store - Lithium-Ion battery, between 20 and 25 kg
Maximum energy storage, 4 MJ per lap.
MGU-K - Maximum speed, 50,000 rpm;
Maximum power, 120 kW;
Maximum energy recovery, 2 MJ per lap;
Maximum energy deployment, 4 MJ per lap.
MGU-H - Maximum speed 125,000 rpm;
Maximum power, unlimited; Maximum energy recovery, unlimited;
Maximum energy deployment, unlimited.
Transmission
Gearbox - Carbon-fibre composite case.
Gears - Eight forward and one reverse.
Gear selection - McLaren Racing hand-operated seamless-shift.
Differential - Epicyclic differential with multi-plate limited-slip clutch.
Clutch - Carbon/carbon, hand-operated.
Lubricant - Mobil 1 SHC™ Gear Oil – Low traction-loss, high-efficiency gear and bearing lubricant and coolan.
2014 БОЛИДИ: МЕКЛАРЕН МП4-29 - МОМЕНТАЛНА СЛИКА НА ИНТЕНЗИВЕН ТЕК НА РАЗВОЈ
1/24/2014 03:34:00 PM
Share to other apps