МЕРЦЕДЕС АМГ И ВИЛИЈАМС
Перформансите на Мерцедес АМГ е тешко да се игнорираат во текот на тестирањето, а со тоа ја добија и фаворитската улога. Тие се најдалеку со својата тест програма, и тоа без некои посериозни проблеми, не дека се беше совршено, но тие не беа ни во близина на проблемите што ги доживува Ред Бул. Единствена загриженост преставува количината од 100кг гориво и за да се издржи цела трка, мора да се намали темпото во одредени периоди. Клучна ќе биде комуникацијата на возачот со своите инженери, кои ќе следат голем број параметри на болидот. Го имаат најбрзото време во Бахреин, ако одземеме 0,7 сек.(разликата помеѓу меките и супер-меките гуми на Пирели) од времето на Луис, и можеби ќе беа единствениот тим под 1:33 во Бахреин.
Логично, тимовите што ја користат Мерцедес ПЕ имаа голем напредок. Најголем напредок можеби има тимот на Вилијамс кој доживува ренесанса. Вилијамс покажа добри перформанси, FW36 потврди дека има брзина, квалификациско темпо, можеби тркачкото темпо не е баш како треба, но издржливоста е на завидно ниво. Вилијамс Ф1 изгледа способен за многу добри резултати. Се благодарение на смената на Рено со Мерцедес, доведувањето на Пат Сајмондс и на крај одбирањето искусен возач, на местото од платеник. А парите почнаа сами да си доаѓаат, и тоа од сите страни. Не знаеме дали ќе има доволно место за логоата на сите нови партнери на тимот. Се очекува уште објава на главниот финансиер - Мартини, кој ќе даде посебен шмек на Вилијамс Ф1.
МЕКЛАРЕН
Мекларен е тимот кој е пријатно изненадување, особено по нивната слаба 2013 сезона. MP4-29 иако има проблеми со електрониката, тестирањето го поминаа на високо ниво. Џенсон Батон и неговиот нов тимски колега Кевин Магнусен имаа добро темпо на долги стинтови и забележаа неколку најбрзи времиња во текот на тест сесиите. Загрижува фактот што почетокот на тест сесиите беше поветувачки за нив, за разлика од последните денови, кога проблемите беа позабележителни, а по правило тоа би требало да биде обратно. Кога еден дебитант се чуствува одлично во МП4-29 и веднаш забележува добри времиња, покажува конзистентност при подолгите стинови, може да кажеме дека во Мекларен добро ја завршиле својата домашна задача. Уникатниот дизајн на задната амортизација го привлече вниманието на ривалите, и иако ова беше само тест, може да кажеме дека Мекларен се враќа меѓу најдобрите тимови, што е добро за Формула 1.
ФЕРАРИ И ФОРС ИНДИЈА
Како и во изминатите години, Ф14 Т, не е најбрзиот болид на патеката. Мерцедес со пофалби од сите страни, Рено се знае дека е во големи проблеми, а Ферари?!? Тие ја држат златната средина. Според нивниот тимскиот шеф, Стефано Доменикали, тие моментално се на третото место, позади Мерцедес АМГ и Вилијамс. Ние би го додале и Мекларен. Еден од битните фактори за добар настап ќе биде издржливоста на болидот, а таа е на завидно ниво. Но, тоа повеќе важи кога е во рацете на Фернандо Алонсо, за разлика кога зад воланот беше Кими Раиконен. Според некои аналитичари, тоа дава јасно до знаење кој е прв, а којо втор возач во Ферари. Нивото на развој на годинешните болиди е големо, па пред почетокот Ферари, но и сите останати тимови имаа шанси за голем напредок. Како и да е, Италијанците повторно ќе ги бркаат болидите пред себе, и нема да го предводат поредокот.
Форс Индија, како и сите останати болиди што користат Мерцедес ПЕ, се во добра форма, можеби малку заостанува зад останатите три "Мерцедеси", но според постигнатото на тестирањата може да се каже дека е на исто рамниште со Ферари. Аналитичарите добра страна на VJM07 ја гледаат во "нежноста" кон гумите на Пирели, што е одлично за добри резултати во трка. Со доведувањето на Нико Хулкенберг и Серџо Перез, имаат и возачки тандем за да се извлече максимумот од болидот, па така не би се изненадиле и ако се борат за подиумот во Австралија.
РЕД БУЛ И ЛОТУС
Ред Бул и Лотус, едни од водечките тимови од изминатите сезони, немаа можност да го покажат својот вистински потенцијал, а тоа ќе се случи кога ќе успеат да ја "оладат" Рено ПЕ. Двата тимови ќе имаат напорна домашна задача се до последниот ден пред стартот на сезоната.
Е сега, тимот од Милтон Кејнс има повеќе потенцијал, многу поголеми ресурси на располагање и е прашање на време кога ќе го видиме вистинското лице на RB10. Самите изјавија дека брзо решение не е возможно, а краен рок е почетокот на Европскиот дел од сезона. Ако проблемите бидат решени во тој временски период, повторно ќе ги гледаме во борба за највисоко место на подиумот. RB10 го покажа тоа во ретките моменти кога се работеше како треба. Проблем не е брзината, туку издржливоста. Според некои аналитичари, тие се повторно најбрзиот болид во кривините, каде се прави добра предност.
Лотус Ф1 е во потешка ситуација, имаат финансиски проблеми, еден возач платеник, кој не знае ништо за болидот, другиот неискусен, па многу потешко ќе ја вратат формата во која беа изминатите неколку сезони.
МАРУСИЈА, ТОРО РОСО, ЗАУБЕР, КАТЕРАМ
Четири тимови, два со Ферари, два со Рено ПЕ, првите два со помала километража, но побрзи времиња, вторите два поминаа добра километража, но според брзината заостануваат многу. Но, прашањето е дали ќе бидат во можност за да се борат за освојување на првите поени.
Во прилог се комбинираните табели од двете тест сесии во Бахреин, од кои може да донесете и некои сопствени заклучоци, кои може да ги споделите со нас со коментари на нашата ФБ страница!!!
П. ВОЗАЧ ТИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА ГУМИ
1. Фелипе Маса Вилијамс 1:33.258 НСМ
2. Луис Хамилтон Мерцедес 1:33.278 + 0.020 УМ
3. Нико Розберг Мерцедес 1:33.283 + 0.025 НМ
4. Валтери Ботас Вилијамс 1:33.987 + 0.729 НМ
5. Фернандо Алонсо Ферари 1:34.280 + 1.022 НСМ
6. Кевин Магнусен Мекларен 1:34.910 + 1.652 НСМ
7. Џенсон Батон Мекларен 1:34.957 + 1.699 НМ
8. Серџо Перез Форс Индија 1:35.290 + 2.032 НМ
9. Кими Раиконен Ферари Ферари 1:35.426 + 2.168 НСМ
10. Нико Хулкенберг Форс Индија 1:35.577 + 2.319 НСМ
11. Жан-Ерик Верн Торо Росо 1:35.701 + 2.443 НСМ
12. Даниел Рикиардо Ред Бул 1:35.743 + 2.485 НМ
13. Дањил Квјат Торо Росо 1:36.113 + 2.855 НСМ
14. Адријан Сутил Заубер 1:36.467 + 3.209 НСМ
15. Макс Чилтон Марусија 1:36.835 + 3.577 НСМ
16. Жил Бјанки Марусија 1:37.087 + 3.829 НСМ
17. Естебан Гутиерес Заубер 1:37.180 + 3.922 НМ
18. Себастијан Ветел Ред Бул 1:37.468 + 4.210 УМ
19. Фелипе Наср Вилијамс 1:37.569 + 4.311 НМед
20. Маркус Ериксон Катерам 1:38.083 + 4.825 НСМ
21. Камуи Кобајаши Катерам 1:38.391 + 5.133 НМ
22. Пастор Малдонадо Лотус 1:38.707 + 5.449 НМ
23. Роман Грожан Лотус 1:39.302 + 6.044 НМ
24. Робин Фријнс Катерам 1:42.534 + 9.276 УМед
П. ВОЗАЧ ТИМ КРУГА КИЛОМЕТРИ
1. Валтери Ботас Вилијамс 407 2202
2. Нико Розберг Мерцедес АМГ 366 1980
3. Фернандо Алонсо Ферари 357 1931
4. Естебан Гутиерес Заубер 343 1856
5. Нико Хулкенберг Форс Индија 326 1763
6. Луис Хамилтон Мерцедес АМГ 300 1623
7. Серџо Перез Форс Индија 289 1563
8. Маркус Ериксон Катерам 274 1482
9. Адријан Сутил Заубер 270 1460
10. Кими Раиконен Ферари 267 1444
11. Фелипе Маса Вилијамс 267 1444
12. Џенсон Батон Мекларен 243 1314
13. Кевин Магнусен Мекларен 234 1753
14. Жан-Ерик Верн Торо Росо 212 1146
15. Камуи Кобајаши Катерам 208 1125
16. Дањил Квјат Торо Росо 198 1071
17. Жил Бјанки Марусија 161 871
18. Себастијан Ветел Ред Бул 151 817
19. Даниел Рикиардо Ред Бул Рено 148 800
20. Пастор Малдонадо Лотус 147 795
21. Макс Чилтон Марусија 126 681
22. Роман Грожан Лотус 91 491
23. Фелипе Наср Вилијамс 87 470
24. Робин Фријнс Катерам 68 368
П. ТИМ КРУГА КИЛОМЕТРИ
1. Мерцедес АМГ 974 4967
2. Вилијамс 936 4893
3. Ферари 875 4489
4. Мекларен 812 4153
5. Заубер 776 4039
6. Форс Индија 761 3975
7. Катерам 626 3313
8. Торо Росо 465 2463
9. Ред Бул 320 1711
10. Марусија 317 1686
11. Лотус 238 1288
П. ПРОИЗВОДИТЕЛ КРУГА КИЛОМЕТРИ
1. Мерцедес 3483 17989
2. Ферари 1968 10213
3. Рено 1649 8776
* Табелите се однесуваат на 8-те тест дена во Бахреин