Ауди овој понеделник го претстави својот Формула 1 проект во Мадрид. Германскиот бренд, кој во 2026 година ќе пристигне во големиот циркус, ја посети Шпанија каде лидерот на овој проект, Адам Бејкер, откри повеќе детали за оваа авантура и ги постави почетните цели, а тоа е да се забележи победа во првите три години.
Ауди ја избра Шпанија за да ја одржи својата прва прес-конференција откако го најавија нивниот влез во Формула 1 на СПА-Франкоршамп. Германците ќе се приклучат на Формула 1 од 2026 година, кога ќе пристигне следната генерација на погонски единици.
Адам Бејкер, шеф на проектот и поранешен инженер од Косворт, Јагуар, Минарди и БМВ, даде повеќе детали за проектот, вклучувајќи ја и целта што ја поставија: да победат за три години од 2026 година.
"Би сакале да бидеме конкурентни од првиот момент, но мораме да бидеме реални. Сакаме да бидеме во позиција да бидеме конкурентни за да победиме на трки од третата година па натаму."
"Ја разбираме големината на предизвикот што ни претстои. Свесни сме, но сакаме да покажеме дека можеме да работиме и да постигнеме успех. Добро знаеме кои се предизвиците."
"Ако се споредиме со другите производители, ние сме во поинаква ситуација. За почеток, имаме многу време до дебито, уште 42 месеци до нашата прва трка. Исто така, ние сме на почетокот циклусот на регулативите за 2026 година. Како влезна точка, 2026 година е многу атрактивна година."
"За да постигнете успех во Формула 1, треба да го имате сето тоа. Ќе направиме се што е можно за да го постигнеме тоа, не само да развиеме мотор, ќе инвестираме во целиот тим. Сега работиме со околу 130 луѓе на проект и на крајот веруваме дека ќе бидеме повеќе од 300 работници."
Бејкер молчи за хипотетичката поврзаност помеѓу Ауди и Заубер и исто така укажува на можноста, според прописите, дека може да снабдуваат повеќе од еден тим.
"Првично, ќе работиме со постоечки партнер и ќе дадеме детали пред крајот на годината. Правилата дозволуваат да снабдуваме повеќе од еден тим со погонски единици, но во моментов сме фокусирани на нашата работна програма. Не можеме да зборуваме за Заубер. Неопходно е да се најде идеален партнер, тоа е она што ќе ни донесе успех во иднина."
Бејкер, исто така, беше претпазлив за возачите, иако призна дека би било фантастично да има шпански возач како Карлос Саинц Јр..
"Што се однесува до возачите, знаеме дека има голем интерес, но малку е рано за тоа. Остануваат уште три и пол години и за тоа време може да има многу промени. Ќе мораме да се интегрираме некои возачи во нашата програма во 2025 година или веќе во 2024 или 2023 година, за работа во симулаторот, развојни возачи."
Бејкер сподели дека тие веќе почнале да го развиваат моторот и дека се стремат кон први тестови на патека во средината на 2025 година и веројатно во Шпанија.
"Веќе почнавме со развојот на погонската единица, а за останатото одиме напред барајќи компромисни решенија, бидејќи комплетните технички прописи нема да бидат објавени до 2024 година, каде што ќе можеме да видиме се што е поврзано со шасијата. Нашите планови вклучуваат почеток на тестирање на патеките во средината на 2025 година, веројатно во Шпанија . Но, целата наша агенда, во овој момент, е во нацрт фаза."
* Сите коментари се прегледуваат пред да се објават.