Во Канада, најбрзиот пит-стоп на трката го направија механичарите на Ред Бул, кои во 68-от круг го сервисираа болидот на Серџо Перез за 2.23 секунди, воедно забележувајќи ги трите најбрзи пит-стопа на оваа трка.
Хет-трик не беше доволен за Ред Бул. По освојувањето на Пол позицијата, Победата и најбрзиот круг на трката, тимот од Милтон Кејнс беше најбрз во менувањето гуми трет пат по ред.
Пит-стопот на Серџо Перез траеше 2.23 секунди, веднаш зад него, Макс Ферстапен со 2.30 секунди. Барем во боксевите беше еден-два за Ред Бул.
Алтернативната стратегија на Серџо Перез да ја започне трката со белите гума и да оди на што подолг претстој на патеката, беше неутрализирана од Џорџ Расел кој го внесе на патеката безбедносното возило.
"Стратегијата беше брзо да напредуваме низ гридот и да се добие време кога другите мораа да се борат", рече д-р Хелмут Марко. "Но, белите пневматици не работеа толку добро како што се надевавме. Како резултат на тоа, имавме само мал напредок од П12 до П6."
"Тоа беше ограничување на штетата", рече Кристијан Хорнер. "Тој започна многу подолу на гридот, а претекнувањето не беше лесно. Го постигна максимумот, го обезбеди најбрзиот круг на крајот и успеа да се опорави од лошите квалификации."
Во Монтреал гумите беа незгодни за нас. Нивното доведување во вистинскиот температурен опсег беше клучот за успехот на патеката Жил Вилнев долга 4.36 километри.
"Исто беше и за Макс и Чеко", рече тимскиот шеф на Ред Бул. "Но, Макс успеа да добие десет секунди."
Иако последните изведби на Серџо Перез можеби доведоа до загрижени погледи, механичарите на Ред Бул останаа доследни во својата работа.
Австрискиот тим се гордее со своите перформанси во боксот и Ред Бул полека, но сигурно стана репер во Формула 1 под водство на нејзиниот спортски директор, поранешниот механичар Џонатан Витли.
Доказ за тоа е првиот пит-стоп под две секунди, плус пет последователни титули на DHL за најбрзиот пит-стоп од 2018 година.
Откако беа поразени од Ферари на почетокот на сезоната, Ред Бул го вратија водството во боксот во Барселона и го продолжија во Канада.
Сега со 243 бода, Австријците имаат 71 бод повеќе од Ферари по девет трки. Достоен начин да се одбележи 100-тата победа на Ред Бул.
Вкупно, тимовите направија 33 пит-стопа во текот на трката. Најдолг беше тој на Мерцедес АМГ во 12-от круг, кога нивните механичари мораа да го поправат болидот на Џрџ Расел, по неговата средба со бариерите..
МЕХАНИЧАРИТЕ НА РЕД БУЛ ДОМИНИРАА ВО КАНАДА
6/28/2023 07:44:00 PM
0
Share to other apps