ФИА воведува построги правила за 2023 година, кои ќе бидат насочени кон спречување на вертикалните осцилации на болидите на правците.
Според експертите на ФИА, ако ништо не се смени, тогаш следната сезона осцилациите ќе станат уште поинтензивни.
Одлуките беа донесени на состанокот на Техничкиот советодавен комитет, во кој членуваат претставници од ФИА, Формула 1 и технички директори на десетте тимови.
ФИА јасно стави до знаење дека имаат намера да ги намалат или целосно елиминираат осцилациите, бидејќи тоа се смета за важен безбедносен проблем.
Во објавеното соопштение, ФИА ги истакна следните заклучоци:
1. И покрај фактот што вертикалните осцилации на болидите се намалени во последните трки, бидејќи тие се одвиваа на патеки каде ефектот требаше да биде помал од вообичаеното, доаѓаа трки, на кои осцилирањето повторно ќе расте.
2. Додека тимовите стануваат посвесни за тоа како да го контролираат проблемот, трендот е дека болидите за 2023 година ќе генерираат поголема потисна сила, што ќе резултира со поголемо отскокнување на правците.
3. Краткорочните мерки што ќе стапат на сила на Белгиското Гран При не се долгорочно решение.
Што се однесува до чекорите што треба да се преземат до 2023 година, тие ги вклучуваат следните мерки:
- подигање на рабовите на подовите за 25 мм;
- подигање на влезот на дифузорот;
- воведување построги тестови за странични отстапувања на подовите;
- користејќи попрецизен сензор за квантифицирање на аеродинамичките вибрации.
Мерките за брзо време ќе бидат доставени за одобрување од Светскиот совет за моторни спортови, бидејќи ФИА верува дека тимовите треба да имаат јасни правила за развој на 2023 болидите.
Техничкиот советодавен комитет го разгледуваше инцидентот на Џоу Гуанју на стартот од Британското Гран При, кога горниот рол-бар на болидот на Алфа Ромео се скрши и само Хало-системот за заштита го спаси кинескиот возач.
На состанокот беа договорени нови мерки за дизајнирање и зајакнување на издржливоста на горниот рол-бар за да обезбеди посигурна заштита во случај на повторување на вакви инциденти.
Тимовите ја потврдија својата подготвеност да подржат воведување на построги crash тестови за 2023 година.
ФИА ОДЛУЧНА: ВЕРТИКАЛНИТЕ ОСЦИЛАЦИИ СЕ БЕЗБЕДНОСЕН РИЗИК
7/15/2022 11:36:00 AM
0
Share to other apps