Многу порано од вообичаеното време ја започнуване нашата редовна статија посветена за претстојната сезона од Формула 1 Шампионатот. Ова е место каде ќе бидат наведени сите поважни информации за 2025 година.
Статијата редовно ќе се ажурира, па за сите најнови информации ова е вистинското место за да бидете во тек со настаните.
Последен датум на ажурирање: 7 Ноември 2024.
Формула 1 и ФИА го претставија календарот за 2025 сезоната, која повторно ќе има 24 трки и ќе започне во Австралија.
Календарот вклучува 24 трки, сезоната ќе започне со трката во Мелбурн на 16 март, а ќе заврши во Абу Даби на 7 декември.
По само четири трки од тековната 2024 година, го имаме официјалниот календар за наредната сезона, со добра вест за Австралијците кои се враќаат на првото место во календарот.
Последен пат тоа беше случај во 2019 година, а веќе следната 2020 година, кога исто така требаше да биде воведна трка, избувна пандемијата и трката не можеше да се одржи.
Веќе беше навестено дека Австралија ќе ја врати Пол позицијата за 2025 година, а по само 7 дена ќе биде Големата Награда на Кина, а потоа Ф1 карванот се сели во Јапонија и ќе ја комплетира тројката на непроспиени викенди за нас Европејците.
За ваквите настани, причината е добро позната, Рамазан и следната година е во месец март, така што трките за Големата Награда на Бахреин и Саудиска Арабија ќе се одржат во април.
Следната сезона, тркачките викенди во спринт форматот ќе се одржат во Кина, Мајами, Белгија, Остин, Бразил и Катар. Главната промена во однос на 2024 година е напуштањето на спринтот во Шпилберг. Наместо на австриската патека, спринтот во 2025 година ќе се одржи во СПА-Франкоршамп.
Како и оваа година, Бахреин ќе биде домаќин на претсезонската тест сесија, која ќе се состои од три тест дена на патеката Сакир на 26, 27 и 28 февруари 2025 година.
Тимовите ќе се вратат во Бахреин за четвртата трка од сезоната, која ќе се одржи од 11 до 13 април.
Списокот на возачи за 2024 година остана идентичен на 2023 година и без поголеми изненадувања, но оваа година е вистински земјотрес на ова поле.
Клопчето започна да се одмотува со сензационалниот трансфер на Луис Хамилтон во Ферари.
РЕД БУЛ
1. Макс Ферстапен (2028 година)
2. Серџо Перез (2026 година)
Договорот на Макс Ферстапен е до 2028 година, но тоа не значи дека ривалите не се обидуваат да го добијат актуелниот шампион. Најактивен во ова е Тото Волф, кому му е потребна замена за Луис Хамилтон, кој заминува во Ферари.
Сепак, и Макс, и Кристијан Хорнер, и Хелмут Марко уверуваат дека во 2025 година Холанѓанецот ќе продолжи да вози за тимот од Милтон Кејнс.
Договорот на Серџо Перез истекуваше на крајот на 2024 година. На 4 Јуни беше официјално потврдено дека Мексиканецот ќе остане во тимот до 2026 година.
МЕРЦЕДЕС АМГ
1. Џорџ Расел (2025 година)
2. Андреа Кими Антонели (2025 година)
Луис Хамилтон го започна земјотресот во Формула 1 на ова поле кога ја објави својата одлука да се приклучи на Ферари во 2025 година.
Ова беше изненадување за Тото Волф, но тимскиот шеф на Мерцедес АМГ не брзаше со донесување одлука за тоа кој ќе го замени Хамилтон.
Тој не криеше дека сака да потпише договор со Макс Ферстапен, но во 2025 година Холанѓанецот дефинитивно нема да вози Мерцедес АМГ. Како резултат на тоа, шансите на Кими Антонели се зголемија на 99.99%.
18-годишниот Италијанец беше потврден како тимски колега на Џорџ Расел непосредно пред почетокот на Италијанското Гран При во Монца.
Џорџ Расел имаше повеќе годишен договор, но беше објавено продолжување за една година, до крајот на 2025 година. Но, со оглед на фактот што тој се смета за иднината на Мерцедес АМГ, неговото место во овој тим ќе остане во негова сопственост подолго време.
ФЕРАРИ
1. Чарлс Леклер (2026+ година)
2. Луис Хамилтон (2026+ година)
На почетокот на 2024 година, Ферари објави продолжување на договорот со Чарлс Леклер, без да даде точен датум. Според извештаите во медиумите, тој е дизајниран да трае најмалку до крајот на 2026 година.
Неколку дена по објавувањето на договорот со Леклер, Ферари го објави трансферот на Луис Хамилтон. Терминот на неговиот договор исто така не е прецизиран, но е дизајниран за најмалку две сезони.
ЛИНК:
ХАМИЛТОН ВО ФЕРАРИ - ВЕСТ НА ГОДИНАТА
МЕКЛАРЕН
1. Ландо Норис (2026+ година)
2. Оскар Пјастри (2026 година)
Возачката постава на Мекларен ќе остане непроменета и следната сезона.
Тимот минатата година го "врза" Ландо Норис со нов долгорочен договор кој траеше до крајот на 2025 година, но како и во случајот со Леклер, Мекларен и Британецот потпишаа повеќегодишно продолжување на истиот со истата клаузула за конкурентен болид.
Пресудата од Одборот за признавање договори на ФИА откри дека повеќегодишниот договор на Оскар Пјастри со Мекларен ги опфаќа и 2023 и 2024 година.
Пред Јапонското Гран При, Мекларен објави продолжување на неговиот договор, па Австралиецот останува во тимот до крајот на 2026 година.
АСТОН МАРТИН
1. Фернандо Алонсо (2026 година)
2. Ленс Строл (2025+)
Пролетва Астон Мартин го продолжи договорот со Фернандо Алонсо до крајот на 2026 година. Непосредно пред трката за ГН Австрија тимот го потврди продолжувањето на договорот со Ленс Строл, кој ќе продолжи да се трка со овој тим во новата ера на регулативи на Ф1.
АЛПИН
1. Пјер Гасли (2025+)
2. Џек Дуан (2025)
Тимот на Алпин официјално објави продолжување на договорот со Пјер Гасли пред трката за Големата Награда на Австрија.
Времетраењето на новиот договор не беше соопштено, но од тимот потенцираа дека е повеќегодишен, а Гасли ќе се натпреварува за Алпин не само во 2025 година, туку и во иднина.
Името на неговиот тимски колега беше објавено за време на Големата Награда на Холандија. Џек Дуан, резервен и тест возач на тимот доби промоција во првата постава и од следната сезона ќе биде тимски колега на Французинот.
ЛИНК
ОФИЦИЈАЛНО: ЏЕК ДУАН ПРОМОВИРАН ВО ОФИЦИЈАЛЕН ВОЗАЧ НА АЛПИН
ВИЛИЈАМС
1. АЛЕКС АЛБОН (2026+ година)
2. КАРЛОС САИНЦ ЈР. (2026+ година)
Пред Големата Награда на Емилија-Ромања, Вилијамс објави повеќегодишно продолжување на договорот со Алекс Албон. Негов тимски колега ќе му биде Карлос Саинц Јр..
ЛИНК:
СИТЕ ДЕТАЛИ: КАРЛОС САИНЦ ЈР. ГО ОДБРА ТИМОТ НА ВИЛИЈАМС
ХАС
1. ОЛИВЕР БЕРМАН (2025 година)
2. ЕСТЕБАН ОКОН (2025+ година)
Нико Хулкенберг ќе го напушти тимот на Хас на крајот од оваа сезона. Резервниот возач на Ферари, Оливер Берман, има најголеми шанси да го замени. Токму тоа се случи пред почетокот на тркачкиот викенд во Силверстоун, тимот објави договор со британскиот возач.
Договорот на Кевин Магнусен истекува на крајот на 2024 година. Тимот не е задоволен од неговите резултати и пред трката за ГН на Белгија го официјализираа потпишувањето на повеќегодишен договор со Естебан Окон.
РБ
1. ЈУКИ ЦУНОДА (2025 година)
2. ХХХ
Договорите на Даниел Рикиардо и Јуки Цунода истекуваат на крајот на годината. РБ е задоволен од резултатите на Јуки па најави продолжување на неговиот договорот. Јапонецот ќе продолжи да вози за тимот од Фаенца и во 2025 година.
Тимот се раздели со неговиот тимски колега по Големата Награда на Сингапур. Од трката во Остин па наваму, Лиам Лосон го замени Рикиардо зад воланот на РБ.
Новозеланѓанецот останува главен кандидат за возачкото место во тимот за 2025 година, но тимот од Фаенца има други опции доколку Лосон биде повикан во Ред Бул.
ЗАУБЕР
1. НИКО ХУЛКЕНБЕРГ(2026+ година)
2. ГАБРИЕЛ БОРТОЛЕТО (2026+ година)
Заубер потпиша повеќегодишен договор со Нико Хулкенберг. Валтери Ботас и Џоу Гуању сакаа да останат во Хинвил, но на 6 ноември тимот излезе со официјално соопштение со кое ја прекина соработката со нив и го потврди договорот со бразилскиот дебитант Габриел Бортолето.
ЛИНК
СИТЕ ДЕТАЛИ: ПРВИОТ БРАЗИЛЕЦ ВО Ф1 ПО ФЕЛИПЕ МАСА
СЕЗОНА 2025 - СИТЕ ИНФОРМАЦИИ НА ЕДНО МЕСТО
6/01/2024 12:51:00 PM
0
Share to other apps